Tesco Finančné služby prichádzajú s novým komunikačným konceptom. Hlavnými hrdinami, ktorí propagujú produkty Tesco Finančné služby, sú potraviny, ktoré sú v Tescu bežne dostupné. V hlavných úlohách tak vystupujú červený melón, vajíčka, mlieko či avokádo. Základnými cieľmi nového konceptu je celkové zjednotenie komunikácie Tesco Finančných služieb, predstavenie výhod ponúkaných produktov a zvýšenie povedomia o značke.
„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby. Slogan kampane znie: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.
V prvej komunikačnej vlne novej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje červený melón. O kreatívu kampane sa postarala česká reklamná agentúra Oliver.