Pod privátnou značkou bevola® nájde zákazník viac ako 80 výrobkov určených ženám, mužom aj ďeťom.
„Privátna značka bevola je vhodná pre celú rodinu a náš zákazník v nej nájde všetko, čo potrebuje v rámci základnej starostlivosti o svoju pleť a vlasy. Neustále sa snažíme prispôsobovať požiadavkám našich zákazníkov, a preto sme sa rozhodli rozšíriť portfólio aj o ešte väčší výber kozmetiky,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland a pokračuje: „Zákazník tak u nás nájde na jednom mieste nielen vždy čerstvé potraviny, ale aj všetko ostatné, čo potrebuje ku každodennej starostlivosti o seba a svoju rodinu. V požadovanej kvalite, no zároveň za primeranú cenu,“
Nedokonalosti či chybičky krásy má každý z nás. Práve na tejto filozofii, ako informoval reťazec, stavala aj spoločnosť Kaufland. Headline značky znie: Nerieš. Staraj sa. „Naša nová značka hovorí o tom, že každý je výnimočný, unikátny a krásne iný práve vďaka svojim nedokonalostiam,“ hovorí Lucia Langová.
Krstnými rodičmi novej privátnej značky sa stali Vera Wister a Juraj Bača.
„Ja svoju farbu vlasov neriešim. Mala som ju už keď som bola malá, v puberte som začala experimentovať aj s henou či peroxidom. Po zopár niekoľkých pokusoch s rôznymi farbami som sa však vrátila späť k svojej ryšavej farbe a držím sa jej už posledných 15 rokov. Neriešim ani vrásky či ostatné zmeny, ktoré sa týkajú môjho veku. Myslím si, že je to boj s veternými mlynmi, a tak som sa naučila prijímať aj svoje nedostatky,“ hovorí krstná mama značky bevola, Vera Wister.
Vizitka kampane - Launchovacia kampaň privátnej značky bevola®:
Agentúra: Kreatívne štúdio HEIMAT
Klient: Kaufland
Produkt: image
Realizácia (Foto & Film): Sandro Baebler
Mediálne nasadenie: Print + digital (web/FB/youtube), Posterscreeny/nálepky vo fitness centrách