Súťaž Young Lions Slovakia pre mladých profesionálov z reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu dnes spoznala svojich finalistov.
V rámci Festivalu kreativity Zlatý Klinec odprezentovali mladí kreatívci svoje shortlistové práce odbornej porote. Tá vybrala tri finálové tímy v každej zo siedmich kategórií.
„V porote bola veľmi dobrá atmosféra, ku ktorej prispelo aj to, že v každej kategórii sa bolo o čom rozprávať. To znamená, že úroveň prihlásených prác nebola zlá,“ hovorí predseda poroty Peter Darovec, creative director agentúry Istropolitana Ogilvy.
Ocenil úroveň prác v kategóriách Media a PR, kde mali porotcovia ťažšiu úlohu pri výbere najlepších prác ako pri „štandardných“ reklamných kategóriách ako Film alebo Print.
V tomto ročníku súťaže bolo otvorených všetkých sedem kategórií: Print, PR, Marketers, Film, Media, Design a Digital. Do Cannes sa tak môže nominovať až štrnásť mladých profesionálov súťažiacich v dvojčlenných tímoch, pre každú kategóriu jeden tím.
Víťazi jednotlivých kategórií budú vyhlásení v piatok 25.mája na slávnostnom galavečere Zlatého Klinca. Víťazstvo v národnom kole je nomináciou do medzinárodnej súťaže Young Lyons, ktorá je každoročne súčasťou festivalu v Cannes.
Finalisti Young Lions Slovakia 2018:
| Názov kampane | Kategória | Finalisti |
|---|---|---|
| Follow me Home | 1. Print | Matúš Kvas, Adam Marčan |
| HOME OFFICE | 1. Print | Dajana Székelyová, Katarína Krchňáková |
| Zázrak | 1. Print | Michal Hornický, Ivana Pacoňová |
| #svojoucestou | 2. PR | Lenka Michálková, Lenka Lukáčová |
| O2spravedlnenka | 2. PR | Michal Hornický, Ivana Pacoňová |
| Vlastnou cestou | 2. PR | Matej Rumanovský, Eva Hudáková |
| 2 mesiace prázdnin | 3. Marketers | Ondrej Mikuš, Viktor Blaha |
| Poznaj svoju hodnotu | 3. Marketers | Soňa Výhonská, Martina Bagarová |
| Rovnosť v budúcnosti | 3. Marketers | Kristína Tašká, Andrej Pernecký |
| Parťáci | 4. Film | Jaroslav Vígh, Lukáš Krist |
| Príbeh nálepKÁRA | 4. Film | Lukáš Lukonič, Dominik Herceg |
| UNISEX | 4. Film | Michal Hornický, Ivana Pacoňová |
| #MUTE | 5. Media | Peter Funka, Peter Povysil |
| Nebuďme hluchí k príznakom | 5. Media | Ivana Masarovičová, Juraj Čief |
| Posunkovo | 5. Media | Jaroslav Vígh, Jakub Svetlík |
| Dunajlepšie leto | 6. Design | Marek Sivy, Michal Roháček |
| Magio pláž - komunikačná identita | 6. Design | Vladimír Krajčovič, Ivan Čapkovič |
| Retro Magio | 6. Design | Tomáš Kompaník, Juraj Chovanec |
| Forever Young | 7. Digital | Roman Roj, Peter Urbanec |
| iCare 365 | 7. Digital | Karin Hornáčková, Tibor Ficek |
| v šuplíku | 7. Digital | Martin Lurher, Zuzana Tvarošková |
Organizátorom súťaže je spoločnosť spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

