Minulý rok patrilo pódium národnej súťaže kreativity Zlatý klinec agentúre MUW Saatchi&Saatchi. Vďaka zisku šiestich zlatých, jedného strieborného a dvoch bronzových Klincov sa stala Agentúrou večera. Pozrite si výber ocenených prác, ktoré priniesli agentúre úspech na minuloročnom Zlatom klinci 2017.
Magenta SmartHome pre Slovak Telekom - Strieborný klinec v kategórii Film, Zlatý Klinec v kategórii Online film a video
Veľké haló pre Komunálnu poisťovňu - Zlatý klinec v kategórii Film
Phoneboarding pre Slovak Telekom - Zlatý klinec v kategórii Social media
Nočné rádiobudíčky pre Kooperativu - Zlatý klinec v kategórii Rádio
Printový vizuál Nikdy viac pre Nadáciu otvorenej spoločnosti - Zlatý klinec v kategórii Print a Poster
Druhou najoceňovanejšou agentúrou Zlatého klinca 2017 bola agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá získala jeden Zlatý klinec za prácu Vianočná reklama podľa FunFónistov pre Orange v kategórii Social media. Ďalej si odniesla po štyri strieborné a bronzové Klince. Šesť shortlistov na ocenenie nepremenila.
Tretia priečka na vlaňajšom Zlatom klinci patrila agentúre TRIAD, ktorá získala tri Zlaté klince za kampaň 17. november pre klienta O2, a to v kategóriách: Interactive & Online, Media a Kampaň. Okrem toho jeden strieborný a tri bronzové Klince. Tri shortlisty sa jej nepodarilo premeniť na ocenenia.