Známe sú výsledky najprestížnejšej národnej súťaže kreativity Zlatý klinec. Porota rozhodla o tom, ktoré slovenské agentúry sú najkreatívnejšie.
Agentúrou večera sa stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá získala tri zlaté a po sedem strieborných a bronzových klincov. Štyri shortlisty sa agentúre nepodarilo premeniť na kov. Zároveň si odnáša 830 bodov do súťaže Agentúra roka.
Pozrite si výber ocenených prác, ktoré MUW Saatchi & Saatchi priniesli titul Agentúry večera.
ÁNO s novou tvárou Slovak Telekomu Bekimom
Mouse Gang pre klienta Pifpaf Games
Druhou najoceňovanejšou agentúrou Zlatého klinca 2018 je Wiktor Leo Burnett, ktorý získal jeden zlatý, štyri strieborné a deväť bronzových Klincov. Na ocenenie osem shortlistov nepremenila. Do Agentúry roka si odnáša 695 bodov.
Tretia priečka na tohtoročnom Zlatom klinci patrí agentúre Istropolitana Ogilvy, ktorá získala jeden zlatý Klinec, tri strieborné a päť bronzových Klincov. Dva shortlisty sa jej na ocenenie nepodarilo premeniť. Získala spolu 450 bodov, ktoré sa jej pripočítajú do Agentúry roka.
Tento rok bola udelená aj cena za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu, Filipa získal Martin Woska z TRIADu.
Okrem toho sa porota rozhodla udeliť aj cenu Art Prix za unikátny počin roka Martinovi Bajaníkovi z agentúry Pekne & Dobre.