Stratégie
StoryEditor

Martin Woska má Filipa!

25.05.2018, 22:05
Autor:
hrnhrn
Tento rok si Filipa – cenu za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu – prevzal Martin Woska z TRIADu. Jeho reklamy určite poznáte.

Cenu Filip udeľuje Art Director's Club Slovensko (ADC) kreatívnej osobnosti za výnimočný prínos v kreativite slovenskej reklamy v uplynulom roku. Je súčasťou ocenení odovzdávaných na Zlatom Klinci, najvýznamnejšej reklamnej súťaže na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994.

V tomto ročníku si toto významné ocenenie odniesol Martin Woska, spoluzakladateľ a zároveň spolumajiteľ agentúry TRIAD, kde pôsobí na pozícii Chief Creative & Strategy Director.

Martin Woska začínal svoju kariéru ako prekladateľ, potom DTPák, grafik, neskôr sa presunul na klientsku stranu, kde pôsobil ako brand online marketér a head of online department. Od roku 2009 sa jeho profesionálny život spája s TRIADom. Začínal ako account, neskôr sa posunul na pozíciu stratéga a kreatívneho riaditeľa. Od roku 2013 je spolumajiteľom TRIADu a od roku 2015 aj prezidentom Art Directors Clubu.

Jednou z prvých výnimočných vecí, ktoré v TRIADe urobil ako "kreatívny stratég", bola práca Google Analytics ako médium pre klienta Riesenia.com, ktorá získala Grand Prix na Zlatom klinci 2011. Ďalšou výraznou kampaňou, pod ktorou je Martin podpísaný, je mimoriadne úspešná kampaň 17. november pre operátora O2. Agentúra TRIAD za ňu pozbierala množstvo ocenení nielen na domácich, ale aj na zahraničných súťažiach.

Z minuloročného Zlatého klinca si 17. november odniesol zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a z ďalších kategórií dva zlaté a dva bronzové klince. Z medzinárodného festivalu v Cannes dva shortlisty, na zahraničných súťažiach zabodoval na Golden HammerGolden Drum, ADCE Awards, PIAFNY Festival či Epica Awards. Ďalšími prácami, pod ktorými je Martin Woska podpísaný, sú napríklad OverBot pre klienta Websupport, Príroda je na dosah alebo Mliek.o. pre Rajo.

Za Martinovho pôsobenia sa TRIAD postupne vyrástol z neznámej agentúry do TOP desiatky najvýznamnejších agentúr na slovenskom trhu. Minulý rok sa umiestnil na druhej priečke v súťaži Agentúra roka.

V rozhovore pre Stratégie Martin Woska na otázku, prečo robí práve to, čo robí, odpovedal: „Lebo je to najlepší džob na svete. Robím veci, čo ma bavia, mám dosah na to, čo pôjde von a ako to bude fungovať od stratégie až po exekúciu, a robím to s mojimi najlepšími kamarátmi na najkrajšom mieste v Bratislave. Čo viac môžem chcieť?“ O Martinovi, ktorého všetci poznajú aj ako "WOSU" je známe, že poctivo cvičí na gitare a je aj kapelník firemnej kapely.

01 - Modified: 2018-05-26 15:13:31 - Feat.: 0 - Title: Agentúrou večera je MUW Saatchi & Saatchi. Zlatý Klinec ovládla kampaňou ÁNO a Mouse Gang 02 - Modified: 2018-05-28 08:00:59 - Feat.: 0 - Title: Zlaté práce Zlatého Klinca 2018 03 - Modified: 2018-05-26 11:20:09 - Feat.: 0 - Title: Martin Bajaník získal špeciálne ocenenie Art Prix 04 - Modified: 2018-05-25 19:16:49 - Feat.: 0 - Title: Toto sú víťazi Young Lions, ktorí budú Slovensko reprezentovať na festivale v Cannes
01 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 02 - Modified: 2023-07-04 13:30:00 - Feat.: - Title: Trúfneš si predbehnúť vlak? Unikátne podujatie na Orave ocenila aj porota Zlatého klinca 03 - Modified: 2022-09-29 08:55:00 - Feat.: - Title: Jaroslav Vígh: Je našou povinnosťou doručiť televíznym divákom čo najlepší produkt 04 - Modified: 2022-07-26 16:29:50 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Cannes Lions je inšpirácia, kam sa dá posúvať náš trh. Aj Zlatý klinec 05 - Modified: 2021-08-20 05:58:24 - Feat.: - Title: Zlatý klinec sa aj v tomto roku posúva na september
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 11:58