Najúspešnejšou slovenskou agentúrou na tohtoročnej súťaži Piaf Awards bola agentúra Triad, ktorá český trh príjemne prekvapila inovovanou prácou 17. november. Triad myšlienku rozvinul, obohatil ju o nové médiá ako napríklad live stream a preniesol aj do Českej republiky. Na Piafe s touto prácou získal celkom štyri ocenenia: Gold (kategória Storytelling), dvakrát Silver (kategória Media engagement a Creative branding) a raz Bronze (kategória Audience engagement).
Druhou najúspešnejšou slovenskou agentúrou na českom Piafe bola agentúra Effectivity, ktorá zaujala svojou prácou pre klienta Ekotopfilm: Na konci evolúcie nie je krása. Effectivity získala celkom dve ocenenia, oba bronzové - Bronze v kategórii Storytelling a Flash impact.
V kategórii Media engagement bodovala aj agentúra Istropolitana Ogilvy, a to s prácou pre Magnu - Moje dieťa, za ktorú získala ocenenie Bronze. Nádherný príklad aj efektívnej kampane, za ktorú táto práca dostala u nás Zlatú Effie.
Bronze v kategórii Creative design získala agentúra MADE BY VACULIK, a to za prácu Karta s významom, ktorú pripravila pre Tatrabanku. Tatrabanka každý rok pripravuje špeciálnu edíciu kariet, ktorú venuje významnej súčasnej osobnosti Slovenska. Minulý rok ju venovala Ľuborovi Králikovi, ktorý je autorom prvého etymologického slovníka slovenčiny.
V kategórii Flash impact získala ocenenie Silver aj agentúra MUW Saatchi&Saatchi za prácu Rádiobudíčky, pre poisťovňu Kooperativa.
Shortlisty na ocenenia nepremenila agentúra Wiktor Leo Burnett, ani This is Locco. Kompletné výsledky súťaže si môžete pozrieť tu.