Trash Isles - Ostrov z odpadkov
Grand Prix, najvyššie ocenenie v kategórii Design Lions získal Ostrov z odpadkov. Autori kampane v snahe upozorniť na veľké množstvo plastu v moriach a neekologické správanie vymysleli fiktívnu novú krajinu Trash Isles. Akceptovaním novej krajiny Trash Isles ste zároveň podporili myšlienku a petíciu za záchranu našich oceánov.
Nasledujte oblúky
Grand prix v kategórii OOH získala kampaň McDonald´s. Jednoduchá myšlienka, ktorá výborne využila silu bilboardov. A, spropagovala značku:).
Kategória Outdoor mala dvoch výhercov Grand Prix. Druhý víťaz je menej tradičný. Predstavuje knižnicu Donalda Trumpa a jeho vzťah k Twittru.
Detektor korupcie
V kategórii Cannes Mobile vyhrala aplikácia pre klienta Reclame Aqui, ktorá pomocou rozpoznávania tváre, používateľom ukáže históriu korupcie brazílskych politikov.
Futbalová pieseň za zmenu
Silná myšlienka sa zaslúžila o výhru Grand Prix v kategórii Radio & Audio. Na futbalovom zápase pivná spoločnosť Carling Black Label zmenila slová populárnej piesne, ktorá sa spieva na futbalových zápasoch v Južnej Afrike. Klasický text nahradil v polovici futbalovej hymny príbeh ženy, ktorú jej muž zbil, potom čo sa opitý vrátil domov, keď jeho tím prehral. Pieseň vyvolala v spoločnosti búrlivú diskusiu.