Golden Drum je jedna z najvýznamnejších európskych súťaží kreatívnych reklám. Prihlasovanie do súťaže je otvorené, svoje práce si agentúry do súťaže v slovinskej Ľubľane môžu zaregistrovať do 13. augusta 2018.
Minulý rok bol úspešný pre dve slovenské agentúry, ktoré si odniesli tri ocenenia.
Triad Advertising premenil tri shortlisty na dve ocenenia: získal Golden Drum v kategórii Media a Silver Drum v kategórii Mobile. Agentúra v obidvoch kategóriách bodovala s prácou 17. november (The Digital Iron Curtain) pre klienta O2.
Agentúra MUW Saatchi&Saatchi a získala striebro v kategórii Radio Silver Drum. Bolo to za prácu Rádiobudíčky (Radio Wake-Ups) pre klienta Kooperativa poisťovňa.
Na súťaži získala dva shortlisty aj agentúra Effectivity za práce pre Ekotopfilm, v kategórii Integrated a Branded content and entertainment.