Go4insight
StoryEditor

V ad-hoc prieskumoch po GfK pokračuje Go4insight

12.07.2018, 11:57
Autor:
rmrm
Novú spoločnosť založil pôvodný lokálny manažment GfK Slovakia.

Ako Stratégie informovali začiatkom júna medzinárodná skupina GfK predstavila novú globálnu stratégiu, v rámci ktorej preskupuje svoje zdroje smerom k progresívnym digitálnym riešeniam. Súčasťou zmien je aj utlmenie činnosti v pobočkách v menších krajinách a teda aj na Slovensku.

Tu sa tieto globálne zmeny prejavili ukončením pôsobenia divízie ad-hoc prieskumov GfK Slovakia k 30.6. 2018. Na Slovensku však spoločnosť GfK Slovakia stále zostáva prítomná, a to prostredníctvom GfK Spotrebiteľského panelu (panelu domácností) a POS (obchodného panelu), ktorý sleduje predaj spotrebného tovaru. Obe tieto divízie zostávajú pôsobiť na Slovensku.

Pokračovateľom GfK Slovakia v oblasti ad-hoc prieskumov sa od 1.7. 2018 stala spoločnosť Go4insight. Do tejto spoločnosti plynule prešli kľúčoví zamestnanci GfK Slovakia, vrátane lokálneho senior manažmentu. „Naši klienti tak budú môcť naďalej využívať skúsenosti, ktoré sme za mnoho rokov pri vzájomnej spolupráci na slovenskom trhu naakumulovali, Sme veľmi radi, že naši klienti akceptovali túto zmenu a takmer všetci si vybrali pokračovať v spolupráci s Go4insight,“ hovorí Rastislav Kočan, managing partner Go4insight, ktorá má, podľa jeho slov, prístup ku všetkým prieskumným zdrojom GfK - vrátane využíva online panelu GfK a po dohode s klientami aj prístup k historickým archívom projektov.

Spoločnosť Go4insight sa oficiálne stala preferovaným partnerom GfK na Slovensku a taktiež pôsobí ako subkontraktor skupiny GfK na Slovensku.Samotná skupina GfK má však stále záujem o slovenský trh aj v ad-hoc prieskume, a to v niektorých jeho špecifických segmentoch. Tu síce zodpovednosť za slovenský trh prešla na GfK Czech, ale aj v týchto oblastiach je dohodnutá spolupráca medzi GfK Czech a Go4insight.

„GfK Slovakia bola v roku 2017 lídrom na trhu prieskumných agentúr. Spoločnosť Go4insight už nebude najväčšou agentúrou, ale má ambíciou zostať lídrom v kvalite, pridanej hodnote pre klientov a inovatívnosti. Jednoducho povedané, chceme byť najlepšou prieskumnou agentúrou na Slovensku. Do Go4insight totiž plynulo prešiel veľmi silný tím ľudí, ktorí prieskum robia už veľmi dlho, baví ich to a sú v ňom dobrí,“ dodáva Rastislav Kočan, ktorý novú spoločnosť Go4insight založil s Júliusom Filom, ktorý v GfK pôsobil ako Sector leader v oblasti prieskumu pre finančné a technologické spoločnosti. 

01 - Modified: 2024-01-11 12:03:21 - Feat.: - Title: Vianočné reklamy 2023: Opäť bodovala Kofola s prasiatkom, najkontroverznejší bol Telekom 02 - Modified: 2023-03-01 11:41:27 - Feat.: - Title: Vidíme veľký tlak na rýchlosť a agilitu prieskumov, klientov zaujíma hlavne zákaznícka skúsenosť 03 - Modified: 2022-08-08 08:41:45 - Feat.: - Title: Ako osloviť mladých? Tak ako to robia tieto značky 04 - Modified: 2022-07-08 05:37:03 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktorá reklama je najotravnejšia? Napríklad outdoor to nie je 05 - Modified: 2022-06-29 11:57:45 - Feat.: - Title: Intenzita využívania sociálnych sietí na Slovensku rastie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2024 04:59