Epica je jedinou svetovou súťažou reklamných prác, kde ceny za kreativitu udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame. Zo slovenských médií je exkluzívnym partnerom a členom poroty už od roku 1996 magazín Stratégie.
Digitálne, reklamné a PR agentúry môžu prihlásiť svoje práce do 30. septembra. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 15. novembra v Amsterdame. Kompletný zoznam kategórií a podkategórií je už dostupný na oficiálnej stránke súťaže.
Nový ročník prináša niekoľko noviniek:
- Kategória Press a Outdoor budú spojené do kategórie Print media type
- Mobile Social Networks a Online Social Networks budú spojené do jednej kategórie s názvom Social Networks
- Novými kategóriami sú Topical & Real Time a World Cup Advertising
Minulý rok získali ocenenie medzinárodnej súťaže tri slovenské agentúry. Dve striebrá putovali do TRIAD-u za kampaň 17. november pre klienta O2. Bodoval v kategóriách Media Innovation a Mobile Campaigns.
Agenúra Effectivity POWEREB BY PUBLICIS premenila shortlist na striebro v kategórii Film s prácou Na konci evolúcie nie je krása pre EKOTOPFILM.
Treťou slovenskou agentúrou, ktorá získala ocenenie, je JANDL. Na bronzové ocenenie premenila shortlist za prácou Homeless at Home pre neziskovú organizáciu Beneva Foundation.
Shortlist získala aj Zaraguza, ktorej sa ale premeniť shortlist na ocenenie nepodarilo.