A úspešná kampaň môže byť aj bez klasických médií. Ak je cieľovou skupinou generácia Z.
Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Tretí diel pripravila agentúra PR.Konektor:
Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s kamarátmi. Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského roku, naopak, dôležitým obdobím reštartu predajov po prázdninách. Prečo to nespojiť a nezabezpečiť, aby sa deti tešili do školy a zároveň klientovi rástli tržby?
Limitovaný merchandise od obľúbeného hrdinu. Za nákup produktov.
Ako na to? Dali sme školákom limitovanú edíciu zápisníka od ich obľúbeného hrdinu a k tomu ich veľkého hrdinu osobne! Známy youtuber Expl0ited s obrovským publikom a vplyvom na školopovinných má bezmála 850 000 odberateľov na YouTube a 525 000 sledovateľov na Instagrame. Hocičo od neho má pre ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2018-08-19 09:43:21 - Feat.: 0 - Title: Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia
02 - Modified: 2018-08-19 09:43:02 - Feat.: 0 - Title: Seriál Asociácie PR agentúr: Neseď doma! Vybeer sa von na beerbuilding
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea
02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori
03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť
04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose"
05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť