Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Tretí diel pripravila agentúra PR.Konektor:
Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s kamarátmi. Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského roku, naopak, dôležitým obdobím reštartu predajov po prázdninách. Prečo to nespojiť a nezabezpečiť, aby sa deti tešili do školy a zároveň klientovi rástli tržby?
Limitovaný merchandise od obľúbeného hrdinu. Za nákup produktov.
Ako na to? Dali sme školákom limitovanú edíciu zápisníka od ich obľúbeného hrdinu a k tomu ich veľkého hrdinu osobne! Známy youtuber Expl0ited s obrovským publikom a vplyvom na školopovinných má bezmála 850 000 odberateľov na YouTube a 525 000 sledovateľov na Instagrame. Hocičo od neho má pre ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.