StoryEditor

Seriál Asociácie PR agentúr: Neseď doma! Vybeer sa von na beerbuilding

31.07.2018, 11:59
Autor:
(red)(red)
Agentúra 1stCLASS AGENCY predstavuje kampaň zameranú na Generáciu Y.

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Druhý diel pripravila agentúra 1stCLASS AGENCY, ktorá predstavuje kampaň pre Slovenské združenie výrobcov piva a sladu.

Pivári pokračujú v kampani zameranej na Generáciu Y (21+). Jej cieľom je dostať mladých dospelých aspoň na chvíľu mimo online sveta. Ukázať im čaro osobných stretnutí s priateľmi, „vôňu“ človečiny a presvedčiť ich, že zážitky „naživo...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea 02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori 03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť 04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose" 05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 03:16