StoryEditor

Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia

24.07.2018, 11:31
Autor:
(red)(red)
Jedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit.

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Prvý diel pripravila agentúra PRime time.

Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre klienta ČSOB. Išlo o unikátny mix strategického insightu, nápadu a premiérové využitie technológie Faceboard v oblasti komunikácie.

Inovatívny Faceboard

Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom. Agentúra preto hľadala spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie. Využila pritom Faceboard – technológiu...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea 02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori 03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť 04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose" 05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 18:20