Kaufland
StoryEditor

Kaufland sa rozhádal s Unileverom, z regálov zmiznú výrobky svetoznámych značiek

05.09.2018, 13:35
Z regálov zmiznú produkty značiek Knorr, Lipton, Dove či Domestos. Správu sme aktualizovali o reakciu Kauflandu.

Ako informoval portál mam.cz, nemecká centrála Kauflandu potvrdila, že vo svojej sieti supermarketov prestane predávať produkty spoločnosti Unilever. Podľa nemeckej agentúry DPA sa toto opatrenie týka nemeckého, českého, slovenského, poľského, bulharského, rumunského a chorvátskeho trhu.

Kým v prípade Nemecka je z regálov vyradených 480 značiek – napríklad Magnum, Lipton, Ben & Jerry's, Dove či Domestos, na českom trhu to bude skromnejšie a zákazníci si už nekúpia potraviny pod značkou Knorr, tablety do umývačky Sunlight, aviváže Coccolino a prací prášok Surf.

Dôvodom náhleho rozchodu má byť cenová politika spoločnosti Unilever. Tá údajne výrazne zvýšila ceny, za ktoré Kaufland produkty nakupuje. Unilever sa k zmluvám s obchodnými partnermi nevyjadruje.

Náhradou za vyradené produkty Unileveru má byť sortiment od iných dodávateľov a tiež tovar pod privátnymi značkami Kauflandu. Podľa vedenia obchodného reťazca platí rozhodnutie „do odvolania“.

"Kaufland a Unilever si vybudovali počas desaťročí dobrý obchodný vzťah. Žiaľ spoločnosť Unilever drasticky zvýšila nákupné ceny pre Kaufland v Nemecku, ktoré Kaufland Nemecko neakceptoval a preto neponúka viac niektoré značkové produkty Unileveru. Nová ponuka od Unilever obsahovala podmienky, ktoré Kauflandu neumožňovali ponúknuť zákazníkom okrem širokého výberu a vysokej kvality aj najlepšiu cenu, čo sú hlavné garancie, ktoré spoločnosť dáva svojim zákazníkom," uvádza Lucia Langová, hovorkyňa Kauflandu na Slovensku. 

"Postup Unileveru je  pre Kaufland neakceptovateľný. Preto spoločnosť v Českej republike, v Chorvátsku, Poľsku, Rumunsku, Bulharsku a aj na Slovensku reagovala v prvom kroku pozastavením objednávok pre niektoré produkty Unilever."

V predajniach Kaufland na Slovensku postupne zákazníci nenájdu produkty Knorr, Surf a Coccolino, celkovo sa to týka 34 produktov, ktoré reťazec nahradí sortimentom pozostávajúcim zo značkových produktov a z privátnych značiek. "Zákazníkom ponúkame atraktívne alternatívy pre dobrý nákup každý deň v týždni," dodáva Langová.

01 - Modified: 2018-05-11 08:03:57 - Feat.: 0 - Title: Hokejisti ukázali herecký talent. V kampani Kauflandu 02 - Modified: 2018-05-25 07:22:39 - Feat.: 0 - Title: Kaufland uviedol novú privátnu značku. Kozmetiku bevola 03 - Modified: 2018-06-05 12:32:50 - Feat.: 0 - Title: „Crazy Wolf“ prekvapuje Červenú čiapočku. V novej kampani Kauflandu 04 - Modified: 2018-07-26 10:48:23 - Feat.: 0 - Title: Kaufland uvádza dve nové privátne značky pre deti 05 - Modified: 2018-08-09 08:48:56 - Feat.: 0 - Title: Kaufland inovuje predajne o digitálne obrazovky 06 - Modified: 2018-08-13 11:06:28 - Feat.: 0 - Title: Kaufland v Česku ponúkal falošný kečup
01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:02