Ako Stratégie informoval Peter Holík, člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu a zároveň Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa, druhý ročník súťaže prinesie viacero noviniek. Prioritou je sprístupniť súťaž širšej marketingovej obci, dostatočne odpromovať súťaž a získať kvalitné nominácie.
„Toto sú dôvody, prečo sme sa rozhodli, oproti minulému roku, vyhlásiť súťaž oveľa skôr, urobiť viac pre jej zviditeľnenie a dať väčší čas na možnosť nominovať kandidátov,“ približuje Peter Holík. OZ preto upravilo timing jednotlivých krokov, proces nominácie a výberu kandidátov.„Nominovať kandidátov bude môcť ktokoľvek s tým, že uvedie jedinú vec - dôvod, prečo si myslí, že nominovaný je vhodným kandidátom na zisk ocenenia. Následne budú samotní nominovaní oslovení s tým, aby potvrdili súhlas so svojou nomináciou. A to tým spôsobom, že odpovedia na niekoľko otázok, ktoré sa budú týkať ich úspechov, ktoré za posledný rok vo svojej práci dosiahli,“ dodáva Peter Holík.
Následne prebehne proces posudzovania a rozhodovania v OZ Ľudia z marketingu. V rámci neho členovia, po novom, najskôr vyberú top 10, neskôr top 3 z nominovaných a napokon rozhodnú o samotnom víťazovi.
Súťaž bude vyhlásená v priebehu niekoľkých týždňov. Stratégie budú o termínoch informovať.
Kto je Marketér roka?
Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Mala by to byť osobnosť, ktorá bude inšpiráciou pre ostatných marketingových profesionálov a bude schopná reprezentovať marketing aj v rámci širšej biznis komunity.