StoryEditor

Lidl má v reklamách slovenských hercov

18.09.2018, 10:10
Autor:
rmrm
Miniséria troch spotov z dielne Wiktor Leo Burnett reprezentuje hlavné hodnoty reťazca.

V aktuálnej kampani osadil obchodný reťazec Lidl dvoch slovenských hercov, Alenu Pajtinkovú a Pavla Plevčíka.

„Ide o minisériu troch spotov, z ktorých každý reprezentuje jednu z našich hlavných hodnôt – čerstvosť, kvalitu a cenu. Vystupujú v nich herci, ktorí už v minulosti stvárnili partnerskú dvojicu a tejto úlohy sa výborne zhostili aj pri našich troch videách. Pavol Plevčík je navyše naším dlhoročným korporátnym hlasom a teraz sme sa rozhodli využiť aj jeho vynikajúce herecké schopnosti, čo sa nám osvedčilo,“ približuje Tomáš Bezák, hovorca Lidl SR.

Spoty budú nasadzované pravidelne pri komunikácii akciových ponúk reťazca. Kampaň pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Ivan Horváth
Art director: Jozef Kyselica
Copywriter:  Ivan Horváth
Account manager: Haike Ivaničová

01 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 02 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 03 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 04 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 05 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. november 2025 21:23