Online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk spúšťa novú jesennú imidžovú kampaň. Vysvetľuje v nej jednoduchosť a rýchlosť objednávania jedla.
Kreatívny koncept celej kampane, je založený na jednoduchosti objednávania jedla, ktorú vedia zákazníci vyriešiť len na štyri kliknutia, a to prostredníctvom mobilnej aplikácie Bistro.sk.
Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Hlavný 30 sekundový spot bude použitý v televízii, kinách a aj na Youtube.
Nasadený bude aj rádio spot, OOH plochy a online reklama. Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o ceny vo výške až 20 000 eur.
Pri príprave jesennej kampane prešlo faceliftom aj logo Bistro.sk. Jeho zmena spočíva hlavne vo výmene základného fontu, ako aj v úprave doplnkových prvkov. Pričom samotná farebnosť aj claim ostali zachované.
„Našim zákazníkom ponúkame najrýchlejší a najjednoduchší spôsob ako si objednať jedlo domov z viac ako 700 reštaurácií. Vďaka možnosti uložiť si obľúbené reštaurácie a jedlá, adresu doručenia, ako aj zapamätanie si platobnej karty, sa jedlo dostane k ich dverám doslova na štyri kliknutia,“ vysvetľuje Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer.
Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Ringier Axel Springer: „Celý kreatívny koncept zdôrazňuje jednoduchosť objednávky, kde kliknutia zdôrazňujeme rytmickou stopou, ktorá nás sprevádza celou kreatívou – budúce audiogo značky. Televízny spot je postavený ako demo aplikácie a objednávky cez apku Bistro.sk. Ukazujeme kompletný priebeh od objednávky, tasty záberov až po doručenie. Celá kampaň tak zdôrazňuje základný pozicioning Bistro.sk - chceme, aby ste pri výbere jedla neboli ničím obmedzovaní a mohli si dať čokoľvek a kedykoľvek, proste na čo máte práve chuť. A jedlo máte doručené ku dverám len na 4 kliknutia. Jednochucho, online."
Vizitka kampane:
Associate Strategy Director: Dominika Múdra
Account Manager: Michal Kopriva, Eva Kučerová
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Marián Balog
Produkcia: Leopard Production