StoryEditor

Bistro.sk spúšťa imidžovú kampaň. Pripravila ju agentúra Wiktor Leo Burnett

03.10.2018, 14:57
Autor:
pzpzTSTS
Jesenná kampaň promuje jednoduchosť a rýchlosť objednávania.

Online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk spúšťa novú jesennú imidžovú kampaň. Vysvetľuje v nej jednoduchosť a rýchlosť objednávania jedla.  

Kreatívny koncept celej kampane, je založený na jednoduchosti objednávania jedla, ktorú vedia zákazníci vyriešiť len na štyri kliknutia, a to prostredníctvom mobilnej aplikácie Bistro.sk.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Hlavný 30 sekundový spot bude použitý v televízii, kinách a aj na Youtube.

Nasadený bude aj rádio spot, OOH plochy a online reklama. Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o ceny vo výške až 20 000 eur. 

WLB

​Pri príprave jesennej kampane prešlo faceliftom aj logo Bistro.sk. Jeho zmena spočíva hlavne vo výmene základného fontu, ako aj v úprave doplnkových prvkov. Pričom samotná farebnosť aj claim ostali zachované.

„Našim zákazníkom ponúkame najrýchlejší a najjednoduchší spôsob ako si objednať jedlo domov z viac ako 700 reštaurácií. Vďaka možnosti uložiť si obľúbené reštaurácie a jedlá, adresu doručenia, ako aj zapamätanie si platobnej karty, sa jedlo dostane k ich dverám doslova na štyri kliknutia,“ vysvetľuje Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer.

Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Ringier Axel Springer: „Celý kreatívny koncept zdôrazňuje jednoduchosť objednávky, kde kliknutia zdôrazňujeme rytmickou stopou, ktorá nás sprevádza celou kreatívou – budúce audiogo značky. Televízny spot je postavený ako demo aplikácie a objednávky cez apku  Bistro.sk. Ukazujeme kompletný priebeh od objednávky, tasty záberov až po doručenie. Celá kampaň tak zdôrazňuje základný pozicioning Bistro.sk - chceme, aby ste pri výbere jedla neboli ničím obmedzovaní a mohli si dať čokoľvek a kedykoľvek, proste na čo máte práve chuť. A jedlo máte doručené ku dverám len na 4 kliknutia. Jednochucho, online." 

Vizitka kampane:

Creative Director: Martin Motáček 
Associate Strategy Director: Dominika Múdra 
Account Manager: Michal Kopriva, Eva Kučerová
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Marián Balog
Produkcia: Leopard Production  
Mediálna agentúra: Universal McCann.
01 - Modified: 2022-05-19 09:16:41 - Feat.: - Title: Katy Perry naspievala chytľavú pesničku. Pre novú kampaň pre Bistro.sk 02 - Modified: 2020-03-18 13:55:29 - Feat.: - Title: Bistro.sk začína rozvážať núdzové potravinové a hygienické balíčky 03 - Modified: 2019-09-19 06:50:39 - Feat.: - Title: Na Slovensko prichádza konkurencia pre Bistro.sk
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 11:07