Jedna z najvýznamnejších súťaží kreativity Golden Drum zverejnila shortlisty. Na slovinskej súťaži sa pokúsia premeniť shortlist na kov štyri slovenské agentúry.
MADE BY VACULIK má dva shortlisty v kategórii Film. Obidva za práce pre VŠMU s názvom Svadba a Výhra.
Effectivity POWERED BY PUBLICIS získala shortlist v kategórii Film za prácu Olejové jazero.
TRIAD oslovil porotu v kategórii Digital & mobile s prácou Live from 1989.
TRIAD za túto prácu získal svetové ocenenie na Euro Effie. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii IT/Telco - striebornú Effie. Obidve ocenenia za prácu, ktorú pripravil pre klienta O2 - 17. november - Deň zabudnutej slobody.
Istropolitana Ogilvy zabojuje o kov s prácou pre humanitárnu organizáciu Magna s názvom Moje dieťa. Shortlist získala v kategórii Reach.
Dokopy sa zo Slovenska prihlásilo na Golden Drum desať agentúr. Pozrite si prehľad, ktoré práce prihlásili.