Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame. Zo slovenských médií je exkluzívnym partnerom a členom poroty od roku 1996 aj magazín Stratégie.
Súťaž je určená pre digitálne, reklamné aj PR agentúry, ktoré mohli svoje práce prihlásiť okrem stálych kategórii aj do dvoch nových s názvom Topical & Real Time a World Cup Advertising.
Tento rok prial iba jednej slovenskej agentúre- JANDL, ktorá získala shortlist za prácu s názvom Same Love pre klienta ZOO Bratislava, v kategórii Recreation & Leisure.
Kompletný zoznam shortlistov si môžete pozrieť tu.
Minulý rok získali ocenenie medzinárodnej súťaže tri slovenské agentúry. Dve striebrá putovali do TRIAD-u za kampaň 17. november pre klienta O2. Bodoval v kategóriách Media Innovation a Mobile Campaigns. Agentúra Effectivity POWEREB BY PUBLICIS premenila shortlist na striebro v kategórii Film s prácou Na konci evolúcie nie je krása pre EKOTOPFILM. A treťou slovenskou agentúrou, ktorá získala ocenenie, je JANDL. Na bronz premenila shortlist za prácou Homeless at Home pre neziskovú organizáciu Beneva Foundation. Shortlist získala aj Zaraguza, ktorej sa ale premeniť shortlist na ocenenie nepodarilo.