EFFIE Awards už tradične oceňuje najefektívnejšie práce v reklame. V tomto roku sa koná už 20. ročník súťaže. Výnimočným je napríklad fakt, že do tohto ročníka prihlásilo 15 agentúr najviac prác – 32. Najviac prác prihlásili agentúry: Istropolitana Ogilvy, MADE BY VACULIK, TRIAD a Wiktor Leo Burnett, každá po štyri. Najväčší počet prác – šesť – je prihlásených do kategórie FMCG – potraviny a nápoje.
Už teraz hodnotí prihlášky porota 1. kola hodnotenia. Shortlisty budú známe 19. novembra, tie potom bude posudzovať porota 2. kola, ktorá rozhodne o definitívnych výsledkoch.
O shortlistoch rozhoduje porota prvého kola v zložení:
Benža Matúš, Senior Brand Manager Heineken
Danihelová Jana, Brand coordinator Orange
Hrčková Silvia, Brand Manager ČSOB
Jamrichová Martina, Country PR & Marketing manager HB Reavis
Jankovičová Jana, Senior brand manager Plzeňský Prazdroj Slovensko
Krištof Marek, Digital & strategy planner MADE BY VACULIK
Kucek Matej, Managing director Digitask
Lukoťka Marek, Marketing communication ZSSK
Malý Marcel, Senior brand manager Heineken
Meluzínová Alexandra, Advertising & Media Manager Peugeot Slovakia
Michalka Peter, Creative Director / Idea Maker / Conceptual Copywriter Respect APP
Petriščákova Andrea, Digital & strategy director Starmedia
Romsauerová Veronika, Head of strategy department Istropolitana Ogilvy
Semíková Zuzana, Managing director Socialists
Skalický Slavomír, Brand manager NIKÉ
Šindelárová Denisa, Marketing Advisor Slovak Telekom
Uličná Karin, Riaditeľ oddelenia komunikácie a stratégie značky Tatra Banka
Váleková Ivana, Strategy planner Jandl, marketing a reklama
Vlčko Alexander, Head of marketing for Tesco mobile O2 Slovakia
Woska Martin, Chief Creative & Strategy Director and partner TRIAD
O tom, kto shortlisty premení na vzácne kovy rozhoduje porota 2. kola:
Víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2018 v piatok 30. novembra v HubHub-e v Bratislave. Počas galavečera bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka.Dozvieme sa tiež, kto sa stane Marketérom roka - ocenenie, ktoré už druhýkrát odovzdá združenie Ľudia z marketingu.