Kampaň Dobrého anjela očakávame každý rok v rovnakom období, kedy agentúra MADE BY VACULIK prichádza s nápadom, ako podporiť charitatívnu organizáciu.
Hlavnou myšlienkou tohtoročnej kampane je odkomunikovať, že život nie je taký dokonalý, ako na sociálnych sieťach. Preto je celá komunikácia kampane orientovaná práve na sociálne siete. S propagáciou pomohli aj známe osobnosti ako napríklad Karolína Chomisteková, známe tváre z Instagramu Tatiana Žideková, či Silvia Križanová.
Pridal sa aj prezident SR Andrej Kiska. Na svojich profiloch počas celého dňa uverejňovali čiernobiele Stories, v ktorých vyzývali verejnosť aby na Instagrame vymenili "follow" za foLOVE- teda sa nesnažili iba sledovať dokonalé profily, ale stali sa Dobrými anjelmi. Na Facebooku zas symbolicky vymieňali "like" za LIFE.
Komunikácia pokračovala aj na webovej stránke kde prinášal Dobrý anjel skutočné príbehy deviatich rodín. Tie dopĺňali fotografie od Tomáša Halásza.
Vizitka kampane:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová, Martin Schurdak
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Martina Babicová, Hana Laciková
Strategy director: Adam Horecký
Digital strategy: Marek Krištof
Social specialist: Tony Dubravec, Mário Lapoš
Fotograf: Tomáš Halász
Brand manager: Ľudmila Kolesárová