Spoločnosť PepsiCo odštartovala novú marketingovú kampaň značky Lay’s. Slogan „Ktoré Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfólio a možnosť vybrať si svoje chipsy podľa plánovanej príležitosti. Kampaň je nasadená v televíznych spotoch, v digitálnom prostredí a v PR.
V rámci najnovšej kampane vidieť takmer všetky produktové rady. Popri klasických Lay´s sa objavujú aj Lay´s Strong vhodné k pivu či na stretnutie s priateľmi, Lay´s Maxx s maxximálnymi vrúbkami pre maxximálnu zábavu vonku a na sociálnych sieťach a v PR aj najnovší rad – pečené Lay´s Oven Baked ideálne pre chvíle pohody. Každý z radov má teda nielen špecifický tvar a chuť, ale aj svoj charakter. Celý koncept tak kombináciu príležitostí s ideálnymi chipsami opiera o rozmanité benefity jednotlivých typov produktu.
Nasadené sú preto dve rôzne spoty:
Cieľom kampane je ukázať Lay´s ako inovatívnu značku a zároveň spotrebiteľa motivovať, aby prípadne ochutnal aj iné rady chipsov Lay´s, hoci už možno má svoj obľúbený. „Zraz s kamošmi pri futbale a pive okorenia pálivé Lay´s Strong, zatiaľ čo pohodový večer doladia pečené Lay´s Oven Baked, ktoré obsahujú až o 50 % menej tuku. Stačí si len vybrať a prečo si nevybrať podľa toho, čo máte práve v pláne,“ uviedla v súvislosti s novou kampaňou Jana Wiesnerová, Assistant Brand Manager Snacks CZ/SK.
Vizitka kampane:
Timing: 11 – 12/2018
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR
Digitálna agentúra: 2Fresh s.r.o.
Produkčná agentúra: Mark BBDO