Združenie Ľudia z marketingu vybralo zo všetkých nominácií 3 marketérov, z ktorých jeden získa ocenenie Marketér roka. Víťaz bude vyhlásený 30. novembra počas slávnostného večera EFFIE a Agentúry roka.
Vyhlasovateľom súťaže je občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré zastupuje zadávateľov reklamy na Slovensku.
Na shortliste Marketéra roka sa umiestnili:
- Juraj Holub - marketingový riaditeľ, Slido
- Ľudmila Kolesárová - marketingová manažérka, Dobrý anjel
- Anton Molnár - head of marketing, Slovnaft
Kto bude Marketér roka?
Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Igor Tóth z O2 Slovakia.
Ako súťaž prebieha?
Nominácie podávala odborná verejnosť emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Nominácia musela obsahovať meno, pozíciu, názov zamestnávateľa a dôvod – prečo by mal nominovaný získať toto ocenenie. Následne boli nominovaní oslovení organizátorom, aby vyjadrili s nomináciou svoj súhlas a zaslali najneskôr do 30.októbra odpovede na 3 otázky:
- aká bola marketingová výzva, ktorej čelili v posledných dvanástich mesiacoch,
- akú stratégiu a aktivity zvolili a riadili,
- aké výsledky sa im podarilo dosiahnuť.
Z potvrdených nominácii užšia porota najskôr vybrala TOP 10, z ktorých následne členovia LzM určili troch marketérov na shortlist. Víťaza vyberú členovia LzM a jeho meno bude vyhlásené 30. novembra 2018 počas slávnostného večera vyhlasovania ocenení EFFIE a Agentúry roka.
O Ľuďoch z marketingu
Občianske združenie Ľudia z marketingu (LzM) má za cieľ vybudovať komunitu expertov a osobností, ktorí úspešne pôsobili či pôsobia ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u top 200 zadávateľov reklamy, s úmyslom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov.