Súťaž kreativity v reklame v susednom Česku s názvom Zlatá pecka zverejnila shortlisty. Slovenským agentúram udelila celkovo 26 nominácií, pričom Istropolitana Ogilvy obdržala celkovo päť, za práce RAW Saška, Moje dieťa pre Magnu, printové vizuály pre Peugeot a SND, vianočný post Citroën a Stories, ktoré nesmú zmiznúť pre denník SME.
Takisto päť nominácií má aj THIS IS LOCCO. Českú porotu zaujala agentúra porotu s prácami House of DaVinci launch, za kampaň Binarbie pre klienta Aj ty v IT a Rozprávkarov. Dva shotlisty získala za prácu Mreža vs. Mriežka.
Zaraguza sa pokúsi premeniť štyri nominácie na kov s prácami Tajomstvo pravého kávičkara, Knihy, ktoré nepustíte z rúk pre Lindeni, Gamera Rudka a minuloročnú vianočnú PF-ku Social Phone.
Wiktor Leo Burnett zabojuje s Hurbanovským centimetrom a televíznymi spotmi Turizmus 1973 pre klienta Zlatý Bažant a okrem toho s televíznym spotom pre Poštovú banku s názvom Fantomas.
Respect APP má nominácie za práce Jeden svet o slobode a rozhlasový spot Rodičovská kontrola.
Agentúre Effectvity udelila porota dva shortlisty za Olejové jazero a MUW SAATCHI & SAATCHI za kampaň ÁNO s Bekimom.
MADE BY VACULIK má jeden shortlist za kampaň Objavte Slobodu, takisto jednu nomináciu má Apple Pie za online spot pre Oriflame- som krásna, keď som šťastná a aj Core4 za Viva Ulica 2 a digitask za Sneakdata od Easy.
Kompletný zoznam prác, ktoré získali shortlist sú uverejnené na stránke Zlatej pecky. Víťazov spoznáme 20. februára v Prahe.