ČSOB štartuje kampaň, v rámci ktorej sa stačí počas decembra prihlásiť do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking a ČSOB nadácia pripíše klientom na účet dobrý skutok. Za ich každé prvé prihlásenie v mesiaci finančne podporí Nadáciu detského kardiocentra v Bratislave.
„Možnosť pomôcť a urobiť dobrý skutok je teraz doslova na dosah ruky. Stačí na to jednoduché prihlásenie do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Za každé prvé prihlásenie klienta, či už nového alebo existujúceho, podporíme Detské kardiocentrum Národného ústavu srdcových a cievnych chorôb. Každý tak môže pomôcť k tomu, aby bola zdravotná starostlivosť pre malých pacientov ešte dostupnejšia a kvalitnejšia. O tejto možnosti pomôcť budeme klientov informovať aj prostredníctvom SMS správ, aby bolo takýchto dobrých skutkov, a teda prihlásení, čo najviac,“ uviedla Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.
Ústredným motívom a kľúčovým vizuálom tejto aktivity sa stali balóny. Sú totiž, podľa jej slov, symbolom detského sveta a zároveň ľahkosti tejto pomoci, ktorú ČSOB svojim klientom teraz umožňuje.
ČSOB nadácia už dlhodobo finančne podporuje detské nemocnice a neziskové organizácie zaoberajúce sa liečbou tých najmenších, resp. zvyšovania kvality ich života. Tak ako každý rok, aj tento rok podporila desiatky týchto organizácii v rámci svojho grantového programu. Zároveň v týchto dňoch podporila sumou 20.000 eur Detskú fakultnú nemocnicu v Košiciach a rovnakou sumou prispeje aj Nadácii detského kardiocentra v Bratislave.
Autorom kampane, ktorá bude prebiehať primárne v online prostredí, je agentúra MUW Saatchi&Saatchi.