Spoločnosť HEINEKEN Slovensko ohlásila dve zmeny v portfóliu spolupracujúcich agentúr. Od 1. novembra zabezpečuje kompletné PR služby agentúra Seesame Communication Experts. Od nového roku sa k nej pridá nová mediálna agentúra Red Star.
„Po niekoľkoročnej spolupráci tak s PR agentúrou, ako aj mediálnou agentúrou, nastala prirodzená potreba porozhliadať sa na trhu. Preto sme zorganizovali dve samostatné výberové konania – na PR agentúru a na mediálnu agentúru. Zhodou okolností vyšli ako víťazi práve nové agentúry a my sa tak tešíme na čerstvý, nový pohľad, ktorý dúfame, že naši noví partneri na strane agentúr do nášho biznisu prinesú,“ uviedol Ronald Lupták, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
PR agentúra Seesame Communication Experts zabezpečuje pre spoločnosť HEINEKEN Slovensko komplexné PR služby od novembra 2018.
„Veľmi nás teší, že do portfólia nášho FMCG tímu pribudla tak obľúbená a úspešnú pivovarnícka spoločnosť. Vážime si prejavenú dôveru a spolu s celým tímom sa tešíme na nadchádzajúce projekty a výzvy spojené s nastavovaním kapaní pre jednotlivé značky,“ hovorí Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame Communication Experts.
V rámci výberového konania na mediálnu agentúru uspela agentúra Red Star, ktorá bude pre spoločnosť HEINEKEN Slovensko zastrešovať služby od 1. januára 2019. „Sme potešení rozhodnutím HEINEKENu. Dynamické zmeny v dnešnom digitálnom svete vytvorili potrebu nového myslenia. Sme radi, že si HEINEKEN vybral nás ako spoločníka na tejto ceste,“ uviedol Peter Zlámala, COO Dentsu Aegis Network na Slovensku. „Toto víťazstvo je skvelým príkladom spojenia lokálneho tímu a jeho nasadenia s globálnou podporou a know how. Nesmierne sa tešíme na výzvy, ktoré nám prinesie práca na kampaniach HEINEKENu," dodal Tomáš Molnár, Client Service Director Red Star.
Heineken Slovensko doteraz spolupracoval s PR agentúrou AMI Communications Slovakia a mediálnou agentúrou STARMEDIA CO.