StoryEditorPROKOP 2018: Najviac shortlistov má agentúra Seesame
Pozrite si, ktoré práce sa dostali na shortlist 9. ročníka súťaže najlepších PR projektov na Slovensku PROKOP 2018.
Asociácia PR na Slovensku zverejnila zoznam prác, ktoré postúpili na shortlist súťaže PROKOP 2018. Zo 114 prihlásených prác postúpilo spolu 48 projektov. Najväčší počet nominácií, sedem, získala agentúra SEESAME Comunication Experts.
APRSR
APRSR
APRSR
Shortlistované projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online. O výsledkoch súťaže rozhodla 14-členná porota zložená z osobností PR brandže a renomovaných špecialistov z radov klientov, médií, online marketingu a neziskového sektora v zložení.Na stránke http://www.prokop.online/vstupenky si môžete objednať vstupenky na slávnostné odovzdávanie cien, ktoré sa uskutoční 25. októbra 2018 v Moyzesovej sieni v Bratislave.
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea
02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori
03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť
04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose"
05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť