StoryEditor

PROKOP 2018: Najviac shortlistov má agentúra Seesame

23.10.2018, 09:21
Autor:
(red)(red)
Pozrite si, ktoré práce sa dostali na shortlist 9. ročníka súťaže najlepších PR projektov na Slovensku PROKOP 2018.

Asociácia PR na Slovensku zverejnila zoznam prác, ktoré postúpili na shortlist súťaže PROKOP 2018. Zo 114 prihlásených prác postúpilo spolu 48  projektov. Najväčší počet nominácií, sedem, získala agentúra SEESAME Comunication Experts. 

APRSR

APRSR APRSR

Shortlistované projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online. O výsledkoch súťaže rozhodla  14-členná porota zložená z osobností PR brandže a renomovaných špecialistov z radov klientov, médií, online marketingu a neziskového sektora v zložení.Na stránke  http://www.prokop.online/vstupenky si môžete  objednať vstupenky na slávnostné odovzdávanie cien, ktoré sa uskutoční 25. októbra 2018  v Moyzesovej sieni v Bratislave.

01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea 02 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori 03 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť 04 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose" 05 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 14:09