Pepsi zavádza nový globálny tagline „For the Love of It“, ktorý predstaví na viac ako 100 svetových trhoch. Nahrádza tak mantru Pepsi "Live for Now", ktorá bola zavedená od roku 2012. Počas tejto etapy značka uviedla aj neslávnu reklamu s Kendall Jenner.
V priebehu roka 2019 sa tak zmení vizuálna identita, ktorá bude predstavená prostredníctvom dizajnových obalov, OOH a TV reklám a aj digitálneho obsahu. Súčasťou novej kampane je aj nový tón, alebo ak chcete zvučka značky. Pripravila ju medzinárodne známa popová skupina Now United.
Ako uvádza Adage, členovia Now United sa objavili v jednej z nových reklám Pepsi, v ktorej si vypočujeme aj novú zvučku. Popová skupina, ktorá združuje 14 spevákov zo 14 krajín, je tvorbou Simona Fullera, tvorcu šou American Idol a jednorazového manažéra Spice Girls.
Vo vyhlásení spoločnosť Pepsi uviedla: "Po desaťročia sa hudba stala jadrom značky Pepsi a cieľom The Love Of It je pokračovať v tomto dedičstve a inšpirovať dnešnú hudobnú generáciu, aby mohla žiť svoju vášeň."
Najnovšia kampaň nadväzuje na kampaň Pepsi Generations, ktorá bola spustená minulý rok a zamerala sa na históriu populárnej kultúry značky a predstavovala redesign obalov. Na limitovanú edíciu plechoviek umiestnila kráľa popu Michaela Jacksona a speváčku Britney Spears. „Nádych minulosti“ bol mierený aj na najmladšie generácie aktiváciami v digitálnom prostredí (Facebook a Instagram) a oblečením v retro štýle. Pepsi zapojila do kampane aj vybraných českých a slovenských influencerov.
V duchu kampane Pepsi Generations sa niesol aj spot uverejnený počas Super Bowl. Pepsi použila svoj 30 sekundový priestor na cestovanie v čase. Vyzdvihla niekoľko rôznych momentov v popovej kultúre, kde sa objavil Michael Jackson aj Britney Spears. V reklame dostala miesto aj modelka Cindy Crawford a jej syn. Spot mal podľa portálu Adweek rozvíriť vzduch priamo pred show Justina Timberlakea.