Začiatkom roka posilnil agentúru MUW Saatchi&Saatchi Jaroslav Vígh. Ako kreatívny riaditeľ povedie tím pracujúci pre klientov ČSOB, Rádio Expres a Kooperativa. Pripojí sa tak ku kreatívnym riaditeľom Adamovi Marčanovi a Jakubovi Kuvikovi.
Príchod Jara Vígha vníma Rasťo Michalik, spolumajiteľ MUW Saatchi & Saatchi, ako veľkú príležitosť: “Tešíme sa, že naším novým Creative Directorom bude Jaroslav Vígh, ktorý kreatívne vyrástol v Zaraguze. Vekom by mohol byť stále junior, ale skúsenosťami a úspechmi už niekoľko rokov patrí k tým najvýraznejším tvorcom reklamy nielen na Slovensku.”
“Tak ako takmer každý človek v reklame, aj ja pozorne sledujem práce konkurenčných agentúr. A takmer vždy som pri kampaniach z dielne MUW cítil, že sme na tej istej vlnovej dĺžke, a že si po kreatívnej stránke budeme rozumieť. Som preto vďačný za dôveru majiteľov a nových kolegov a už teraz sa teším na pekné veci, ktoré spolu vytvoríme,” dodáva Jaroslav Vígh.
Jaro Vígh doteraz pôsobil iba v bratislavskej Zaraguze. Počas piatich rokov v agentúre sa staral o komunikáciu značiek Kofola, Semtex, Popradská káva či Slovenská sporiteľňa a stál pri takmer všetkých úspešných kampaniach agentúry z posledných rokov.
Je držiteľom viac ako tridsiatich domácich a zahraničných cien za kreativitu a efektivitu v reklame, vrátane zlatej a bronzovej EuroEffie, a až štvornásobným víťazom národného kola Young Lions. Zároveň je len druhým copywriterom zo Slovenska, ktorému sa podarilo uspieť aj vo svetovom kole najprestížnejšieho festivalu reklamy Cannes Young Lions, keď v roku 2017 spolu s Robom Ludrovským vyhral bronzovú medailu v kategórii Film.