Apple každý rok pri príležitosti Čínskeho nového roka uverejňuje reklamu. Tohtoročná s názvom „The Bucket“ je príbehom mladého Číňana, ktorý sa po návšteve doma vracia späť do veľkomesta.
Stredobodom pozornosti je po celý čas biele vedro, ktoré drží zatvorené žltá páska. Je to darček venovaný mladému mužovi od matky. V Číne je tradíciou, že mladí ľudia odchádzajúci z prázdnin doma sú obdarení od rodičov, ktorí im dajú "výslužku". Preto sa syn neúnavne snaží biele vedro za každú cenu dopraviť do mesta. Po otvorení uvidíme, že obsahom sú domáce vajcia, s dátumom vyliahnutia a jedno s nakreslenou usmiatou tvárou.
Reklama je milým zobrazením puta medzi synom a mamou avšak aj dokumentom o krásnej prírode a porovnaním vidieckej a mestskej časti Číny.
Zaujímavosťou je, že značka Apple, alebo čo i len zmienka o firme je iba na konci videa, kde sa zobrazí logo značky. Krátky film je nakrútený na iPhone XS.
Kampaň je nasadená aj v outdoore.
Veľmi populárna sa stala aj minuloročná reklama „Three Minutes“. V tom istom čase, pri príležitosti príchodu Nového roka pripravila spoločnosť emotívny spot založený na skutočnej udalosti.
Krátky príbeh ukazuje mamu, ktorá pracuje ako vlaková sprievodkyňa a počas sviatku neuvidí svojho syna. Dohodnú sa, že jej sestra dovedie dieťa na nástupište, kde spolu môžu stráviť 3 minúty. Pozrite sa, ako vzácny čas prebiehal.Video si pozrelo v priebehu týždňa 68 miliónov fanúšikov a celý spot je nakrútený na vlaňajšiu novinku iPhone X. Takisto ako tento rok sa logo Apple zobrazí iba na konci videa.