Prípravy na tretí ročník súťaže Digital PIE vrcholia a digitálni marketéri majú poslednú možnosť prihlásiť svoje projekty. Registrácia sa uzatvára už zajtra - 1. februára 2019. Využite poslednú príležitosť a zmerajte svoje sily v troch kategóriách - Performance, Idea a Execution. Digital PIE dáva marketérom šancu zviditeľniť sa, nazbierať množstvo nových kontaktov, inšpirácie a v neposlednom rade odkrojiť si kus koláča Digital PIE.
Cieľom Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie slovenské projekty v oblasti digitálneho marketingu za uplynulý rok.
Prostredníctvom odbornej poroty budú projekty súťažiť v troch kategóriách: Performance - výkon kampane, Idea - originalita nápadu, Execution - celkové spracovanie. Práce môžu súťažiť v jednej alebo aj všetkých kategóriách súčasne. O víťazných projektoch sa bude rozhodovať dvojfázovo, čím sa zaistí čo najväčšia transparentnosť hodnotenia. Úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác spraví “Špecializovaná porota”. “Kmeňová porota” bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Je zložená z odborníkov z rôznych oblastí digitálneho marketingu.
Slávnostný galavečer a vyhlásenie víťazov Digital PIE sa uskutoční 8. marca v Divadle POH v Bratislave.
Súťaž je pod záštitou Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií TheMarketers.biz. Aj v tomto roku je partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské média.