VÚB banka zverila offline aj online komunikáciu do rúk jedinej agentúry. Koncom roka 2018 začala spoluprácu s TRIADom.
Prvý výsledok spolupráce už môžete vidieť v televízii a postupne aj v ďalších kanáloch. Značka naďalej stavia na dlhodobom a veľmi efektívnom koncepte s Petrou Polnišovou. "Kreatíva "ako z rozprávky" využíva princíp filmových žánrov, ktoré sú častou a prirodzenou súčasťou našich slovníkov," hovorí Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ TRIADu.
V televízii sú nasadené dve verzie spotu, ktoré využívajú žáner kovbojky a hororu. Peter Stopiak, Vedúci oddelenia marketing a elektronických médií VÚB banky: "Keď sa povie rekonštrukcia, mnohí z nás z vlastnej skúsenosti vieme, že to nie vždy prebieha ako z rozprávky. Práve preto chceme ľuďom dať možnosť výhodnej pôžičky na rekonštrukciu, aby ju mohli zveriť do rúk odborníkom a mali čo najmenej starostí."
Kampaň sa po dlhom čase objaví okrem tradičných kanálov aj v rozhlase a v kine. Všetky užitočné informácie nájdu klienti aj na microsite, kde postupne pribudnú aj užitočné tipy pre bezproblémovú rekonštrukciu.
Súčasťou kampane je tiež spolupráca s uznávaným architektonickým štúdiom Rules, ktoré vytvorí návrh na rekonštrukciu trom klientom, ktorí o pôžičku na rekonštrukciu požiadajú.
Svoju prvú spoločnú kampaň využila VÚB banka a TRIAD aj netradične. Prekvapivo si zo seba vystrelili a nahrali neoficiálnu verziu spotu s nečakanou pointou - určite si ho pozrite.