Dnes je Medzinárodný deň žien a pri tejto príležitosti sa aj značka Citroën rozhodla gratulovať ženám. Nie však k MDŽ, ale za správanie žien na cestách, ktoré sa štatisticky podieľajú na nehodách v oveľa menšej miere ako muži. Tento odkaz komunikuje formou online videa na sociálnych sieťach značky.
„Autá sú na trhu komunikované primárne ako mužská záležitosť. Ženy však už dlhodobo patria k značke Citroën. Minulý rok sme predstavili limitovanú sériu Citroën C3 Elle zameranú na ženy a na najvyššom mieste v Citroëne vo Francúzsku sedí žena, generálna riaditeľka Linda Jacksonová. Preto sme na MDŽ nechceli robiť všeobecné blahoželanie, ale chceli sme sa poďakovať ženám, že sa správajú na cestách zodpovedne,“ vyjadrila sa ku komunikácii Alexandra Malá, Advertising Media Manager značky Citroën.
„MDŽ na Slovensku so sebou dlhé roky nesie nálepku sviatku používaného na politické agitky, čím stráca svoj pôvodný význam a to je oslava úspechov žien vo svete. A zodpovednosť na cestách určite medzi ne určite patrí,“ dodala art directorka Naďa Lukačiková z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane:
Creative Director: Michal Belej, Peter Darovec
Art Director: Naďa Lukačiková
Copywriter: Michal Belej, Peter Darovec
Account manager: Tomaš Tomášek