StoryEditor

Nový spot Poštovej banky sa nesie v duchu súťažnej relácie

02.04.2019, 10:40
Autor:
pzpz
Okrem dvoch hercov v reklame obsadila svojich zamestnancov.

Poštová banka tento krát vsadila na žáner televíznej súťaže. „Čerstvý výherca jackpotu síce vie, že toto je dôvod na oslavu, ale zároveň si uvedomuje, že ešte väčšou výhrou je pôžička, ktorú môže mať úplne zadarmo. Koľko si požičiate, toľko banke vrátite. A preto neexistuje situácia alebo činnosť, ktorú by nestálo za to prerušiť a ísť si po úver, ktorý vás nič nestojí – to je hlavná myšlienka košatej kampane k Pôžičke s úrokom 0 % od Poštovej banky, ktorú kreatívne a produkčne zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett. Nesie sa širokým spektrom médií, od rádií, televízií, cez printy, sociálne siete, citylighty atď.,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky.

„Ak je raz úrok 0 %, potom neexistuje dôvod si nepožičať - túto jednoduchú mantru sme aplikovali na celú kampaň. V každom médiu sa snažíme odčítať aktuálnu emóciu diváka a ubezpečiť ho, že ani to, čo práve prežíva, nie je prekážkou nevyužiť našu ponuku. Napríklad v online bumperoch máme súcit s tými, ktorí neznášajú nepreskočiteľné reklamy, v OOH zase s ľuďmi, ktorých čaká cesta v preplnenom autobuse. V TV sme ideu potiahli do absurdna - pôžička s úrokom 0% je atraktívna aj pre výhercu jackpotu,“ dodáva Martin Keder z agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vedenie Poštovej banky a jej zamestnanci sa v rámci internej komunikácie už viackrát zhostili hlavnej úlohy v uvádzacích spotoch nových kampaní. „Keďže vždy išlo o príjemnú a úspešnú spoluprácu s pozitívnym ohlasom kolegov, rozhodli sme sa, že komparz v novom televíznom spote obsadíme ľuďmi z vlastných radov,“ prezrádza S.  Wenderlová. Jeden natáčací deň, počas ktorého spot vznikal, si tak spolu s profesionálmi výrobného štábu užilo aj takmer 30 komparzistov - zamestnancov banky. „Pre viacerých išlo o prvú takúto skúsenosť, ktorú si všetci užili. Verím, že dobrá nálada, ktorá sprevádzala celé natáčanie, podporí úspech kampane k Pôžičke s úrokom 0 %,“ dodáva S. Wenderlová.

Poštová banka

Vizitka kampane:

Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková, Mária Karasová
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková, Stanislav Várady
Strategy Director: Vlado Lefík
Produkcia: JOJ Production
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Juraj Chlpík
Zvuk: Vlado Bajnoci

01 - Modified: 2019-02-02 09:52:07 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka: Fantomasa nahradil muž bez hlavy 02 - Modified: 2019-02-25 09:09:41 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka vyzýva podnikateľov: Plaťte dane pomaličky, kúsok po kúsku
01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-03-02 07:37:58 - Feat.: - Title: Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú 05 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 10:07