holmesreport.com
StoryEditor

Slovensko má na EMEA SABRE Awards 2019 šesť shortlistov

09.04.2019, 13:47
Autor:
rmrm
Medzi nominovanými sa ocitli práce agentúry Seesame, SKPR Strategies a Triad Advertising spolu s PR Clinic.

A aktuálnom ročníku EMEA SAbre Awards získala agentúra Seesame štyri shortlisty, SKPR Strategies jednu nomináciu, rovnako ako TRIAD Advertising spolu s PR Clinic.

Shortlisty pre SEESAME Communication Experts:
Kategória Issues Management: Mapa prevencie pre MSD Slovensko 
Stručná charakteristika: Cieľom iniciatívy je združiť kľúčových aktérov, ktorí podporujú alebo sa aktívne podieľajú na aktivitách v oblasti prevencie a vytvoriť priestor pre odbornú diskusiu a ďalšiu vzájomnú spoluprácu medzi predstaviteľmi štátu, zamestnávateľov, zdravotných poisťovní, lekárov, pacientskych združení ako aj pedagógov a ďalších odborníkov. Zároveň je cieľom, na základe spoločnej diskusie, mobilizovať verejnosť k zodpovednejšiemu prístupu za vlastné zdravie. Inšpiráciou pre iniciatívu bol projekt Partnership to Fight Chronic Disease, ktorý vznikol v USA a združuje rôznych aktérov v ich snahe bojovať proti chronickým chorobám a znižovať ich dopad na spoločnosť. Iniciatíva „Mapa prevencie“ by mala vyvrcholiť vznikom Platformy pre prevenciu ako dlhodobého projektu na diskusiu a rozvoj témy prevencie na Slovensku. (Zdroj: MSD)

Kategória Public Affairs: Kampaň Stojím za to, ktorá vznika v spolupráci s OZ Amazonky
Stručná charakteristika: Rakovina prsníka je známe ochorenie. Metastatickú rakovinu prsníka však pozná málokto. Metastázy evokujú smrť. Ženy s pokročilou rakovinou prsníka sú preto vopred odpísané spoločnosťou aj zdravotníckym systémom. 
Spolu s OZ Amazonky sme vytvorili kampaň o tom, že aj ženy s metastatickou rakovinou prsníka môžu žiť kvalitne, zaslúžia si najlepšiu liečbu a stoja za to, aby sme sa o nich zaujímali.

Kategória Pharmaceutical: RX: Kampaň WTF je HPV? Pre MSD Slovensko
Stručná charakteristika: Mladí ľudia dnes rozprávajú v skratkách. Máloktorý z nich však už počul o skratke HPV a už vôbec nie o rizikách, ktoré so sebou tento vírus prináša. Tínedžerom sme chceli povedať že HPV môže spôsobiť aj také závažné ochorenie ako rakovina krčka maternice a najmä, že sa proti tomu dá očkovať. Vytvorili sme tak odvážnu kampaň WTF je HPV. Kampaň, ktorá je svojim spracovaním netypická pre farmaceutický priemysel oslovovala tam, kde mladí trávia čas. Online.

Kategória Central Eastern Europe: Kampaň Peace Sofas, ktorá vznikla v spolupráci s PDCS
Stručná charakteristika: Odvážna výstava Peace Sofas spojila ľudí s opačnými názormi na citlivé témy. Každý z nich venoval svoj gauč, ktorý sme rozpílili na polovicu a spojili ho s gaučom oponenta. Na spojenom gauči dvojice diskutovali o hodnotových témach. Aj keď sa v nich principiálne rozchádzajú, dokážu viesť priateľský dialóg.
Výstavu pokryli médiá v 6 krajinách a mediálne výstupy zasiahli 22 miliónov ľudí v celej Európe. Tisíce ľudí podpísali dôležitý manifest: predtým, ako niekoho odsúdim, sa s ním budem rozprávať.

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner: „Na SABRE Awards sa nám darí premieňať vysoký počet prihlásených kampaní už niekoľký rok po sebe. V tohtoročných shortlistoch rezonujú emócie, zmysel a hodnoty značiek. Viac ako komplexnosť a remeselné spracovanie zavážilo to, do akej miery boli naše kampane autentické, aktuálne a kreatívne. Kombinácia originálnych ideí a vizuálneho spracovania pomohla k naplneniu cieľov – k zmene postojov a správania. Podarilo sa nám to aj vďaka posilneniu nášho kreatívneho tímu. Ako porotkyňa SABRE Awards som tento rok mala možnosť zhovárať sa s ostatnými porotcami a zhodli sme sa na tom, že okrem kampane samotnej je dôležitá aj prezentácia case study. Video je „must“.“ 

Shortlist pre SKPR Strategies:
Kategória Neziskové organizácie: Učiteľ Slovenska pre OZ Živica a Komenského inštitút
Stručná charakteristika: Učiteľ Slovenska je unikátny projekt pod záštitou prezidenta SR s cieľom zlepšiť postoj spoločnosti k tejto profesii. Počas 6 mesiacov intenzívneho PR sme do celospoločenskej diskusie vtiahli premysleným mixom aktivít odborníkov, médá i verejnosť. Kampaňou „Keby som nemal učiteľa, nie som tým kým som“ a prieskumom verejnej mienky sa nám v rekordne krátkom čase podarilo osloviť a aktivovať učiteľskú komunitu. Celkovo sme dosiahli 250 výstupov v mienkotvorných médiách v hodnote 350 000 EUR, 100 prihlášok a 200 nominácií a do hlasovania o Cenu verejnosti sa zapojilo 9000 ľudí.

Soňa Lexmanová, managing director SKPR Strategies: „Robiť projekty v oblasti vzdelávania a filantropie sú v absolútnom súlade s tým, čo sme si pri vzniku SKPR STRATEGIES povedali. Dôležité je veriť téme, klientovi a tiež faktu, že premyslená komunikácia, tak ako pri Učiteľovi Slovenska bola, pomôže s pozicioningom profesie v spoločnosti. Na pedagógov sú kladené vysoké nároky pri nie adekvátnych podmienkach. Napriek tomu sú v systéme mnohí takí, ktorých by nám aj svet závidel. V prípade tohto projektu vyslovene platí, že zodpovednosť a ľudskosť je ako na strane klienta, tak nás všetkých, ktorí na ňom s radosťou participujeme. Sme aj preto veľmi radi, že v rámci PR rezonoval na ocenení Prokop a teraz si miesto vyslúžil na shortliste medzinárodnej súťaže Sabre Awards.“

Shortlist pre TRIAD Advertising a PR Clinic:
Kategória Central Eastern Europe: Kampaň Slovensko žije všetkými farbami pre ABSOLUT Vodku

Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer TRIAD Advertising: „Veľmi sa tešíme, že hned prvý z prihlásených festivalov pre ABSOLUTKU sa podaril. Držíme palčeky nech sa v Londýne shortlist premení na kov."

Filip Švaňa, COO PR Clinic: Kampaň značky Absolut „Slovensko žije všetkými farbami“ vnímame ako prelomovú na Slovensku. Otvára citlivú tému skrytého rasizmu a netolerancie, ktorý je cítiť vo vzduchu, ale fyzicky ju možno vidieť primárne na online diskusiách. A kampaň to plne potvrdila. Sme veľmi vďační Triadu za skvelý nápad i exekúciu kreatívnej časti, ku ktorej sme pridali svoj PR podiel. Slovensko žije všetkými farbami bola výborným príkladom, ako sa môže spoluprácou kreatívnej a PR agentúry multiplikovať výsledný efekt kampane.“

01 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame 02 - Modified: 2020-07-24 13:56:03 - Feat.: - Title: Slovensko má dve najlepšie európske PR kampane. Spája ich zmysluplnosť 03 - Modified: 2018-04-17 15:21:10 - Feat.: - Title: Slovensko má na súťaži SABRE Awards EMEA osem shortlistov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:08