V súťaži New York Festivals bodovala agentúra Respect APP, a to hneď dvoma shortlistami. Oba shortlisty sú za postery, ktoré agentúra vytvorila pre Sexistický kix, a pre filmový festival Jeden svet.
Postery, ktoré slúžili ako pozvánka a zároveň na propagáciu podujatí, sa budú v polovici mája na svetovej súťaži New York Festivals uchádzať o priazeň poroty, ktorá prácam môže rozdať ďalšie ocenenia.
Na svojom Facebookovom profile sa tromi shortlistami pochválila aj agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Za prácu Olejové jazero pre Ekotopfilm zabojuje v kategóriách Film Craft: Best Overall Production, Film Craft: Direction a Film: Social/Environmental Good: Charity/Non-Profit.
O získanie ocenenia na festivale sa pokúsi aj TRIAD, ktorý dostal štyri shortlisty za kampaň Slovensko žije farbami pre klienta Absolut.
Úspechom zo súťaže New York Festivals sa chváli aj Istropolitana Ogilvy, ktorá si zatiaľ odnáša tri shortlisty za práce pre SME a MAGNA.
Shortlist na kov sa pokúsi premeniť Oliver agency za spot pre Miklosko Fashion Design s názvom The Gift.
Správu budeme aktualizovať o úspechy ďalších agentúr.