Archív Stratégie
StoryEditor

Roman Roj: Ideálny klient má štipku odvahy a dôveru v moje schopnosti

12.04.2019, 07:00
Predstavujeme Talenty z brandže.

Pokračujeme v piatkovej rubrike mini rozhovorov. Tentokrát odpovedá na otázky Creative Director z digitasku Roman RojRoman začínal ako junior copywriter v agentúre MADE BY VACULIK, z ktorej v roku 2012 prešiel na pozíciu copywritera do Wiktor Leo Burnett. V roku 2017 sa stal Creative Directorom v digitasku.

Na čom aktuálne pracujete?

Práve sme v tendrovom období a momentálne dokončujeme prezentáciu pre jeden nemenovaný alkohol.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Pre ktoréhokoľvek, ktorý je na správnom mieste. To znamená, že rozumie svojmu brandu a má s ním nejakú víziu. Ideálne má aj štipku odvahy a dôveru v moje schopnosti.

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?

Mám veľmi rád značku Carhartt. Vedel by som si s ňou predstaviť spoluprácu. Okrem toho mám rád aj reklamy na alkohol. Do pamäti sa mi výrazne zapísala napr. canneská Southern Comfort či Andes Beer. Bola by to super výzva a radosť vymýšľať.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Ani nie, mám pocit, že som celkom ľahko čitateľný.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Psychológ.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Splodiť syna. Pracovne radím medzi najväčšie úspechy fakt, že po rokoch druhých a tretích miest sa nám s kolegom - stratégom Peťom Urbancom konečne podarilo vyhrať národné kolo Young Lions a vycestovať do Cannes. 

Na čo ste pyšný?

Na frajerku, ktorá túto peknú životnú zmenu zvláda na jednotku. Z pracovných vecí som hrdý na to, že sa nám za posledné 2 roky darí dostávať digitask späť na mapu z kreatívnej stránky a v roku 2018 sa nám podarilo získať niekoľko ocenení. Špeciálne mám rád práce, v ktorých je minimum peňazí a tomu nepriamo úmerný výtlak vďaka kreativite. Hovorím o prácach Lietajúci model ŠKODA Fabia a energetický guru pre innogy Slovensko.

Akú radu dáte nováčikovi v brandži?

Veľa sa pýtajte. Ak máte okolo seba skúsených seniorov, je to to najlepšie, čo sa vám môže stať. Bola by škoda to nevyužiť.

Ako oddychujete od reklamy? Čo robíte vo voľnom čase?

Syn. Fena. Hudba. Golf. Netflix. Thajský box. Presne v tomto poradí.

01 - Modified: 2019-02-15 08:03:35 - Feat.: 0 - Title: Matúš Kvas: Chcel by som robiť reklamu pre Slovan Bratislava alebo aspoň pre Dynamo Dolný Kubín 02 - Modified: 2019-02-22 11:38:36 - Feat.: 0 - Title: Michal Belej: Sme v biznise, ktorý je postavený na emóciách a my by sme tie emócie mali posúvať 03 - Modified: 2019-03-05 08:23:34 - Feat.: 0 - Title: Iva Pacoňová: Začínam inklinovať k menším, lokálnym značkám, pre ktoré by sa dala robiť veľmi pekná komunikácia 04 - Modified: 2019-03-08 13:34:58 - Feat.: 0 - Title: Barbora Jurovcová: V reklame sa nikdy nehanbite povedať svoj nápad a skúste vždy prekvapiť 05 - Modified: 2019-03-15 10:29:07 - Feat.: 0 - Title: Lukáš Honz: Kašli na to, čo si o tebe budú myslieť. Proste ten nápad povedz a hotovo 06 - Modified: 2019-04-18 08:27:19 - Feat.: 0 - Title: Ivan Uličný: Práca na spote pre Knauf Insulation bola práca snov 07 - Modified: 2019-03-29 07:12:26 - Feat.: 0 - Title: Martina Pálešová: Aj vďaka mne sa brand awareness našej agentúry, hlavne na Instagrame, dostal do povedomia mnohých ľudí 08 - Modified: 2019-04-11 12:02:26 - Feat.: 0 - Title: Simona Šebestová: Rozšírená realita je v reklamnej sfére stále v plienkach. Spolu s virtuálnou realitou sú však budúcnosťou marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 00:30