Komunikáciu neochutenej vody Zlatá studňa a sub-brandu pre ochutený rad Zlatá studňa Dotyk kvetov spája nielen spoločný vizuálny princíp, ale aj krištáľovo čistý prameň v Turčianskej doline.
Zlatá studňa sa rozhodla jarnou kampaňou priniesť osvieženie v podobe nového pohľadu na komunikáciu so zachovaním poetiky značky.
„Oslovili sme agentúru MARK BBDO, na ktorú sme dostali dobré referencie od kolegov. Jej videnie značky nás napokon zaujalo najviac,“ hovorí Mária Kostrabová, brand manažérka pre Zlatá studňa.
Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ MARK BBDO, doplnil: „Zlatá studňa nás oslovila s požiadavkou odpromovať dva úplne odlišné rady pramenitých vôd s dvoma odlišnými posolstvami tak, aby došlo k istej synergii vizuálov. Verím, že sme našli prienik, ktorý so cťou napĺňa toto neľahké a relatívne netradičné zadanie.“
Na citylightových nosičoch a interaktívnych LED obrazovkách tak vo väčšine slovenských miest možno vidieť kľúčový vizuál pramenitej neochutenej vody Zlatá studňa, ktorá je oficiálnou vodou Národného salónu vín.
Druhý vizuál pre Zlatú studňu Dotyk kvetov reflektuje odlišné benefity – jej jemnú chuť bez bubliniek a absenciu umelých farbív a sladidiel.
„Nájsť spoločného menovateľa pre oba vizuály bola náročná, ale veľmi inšpirujúca práca. Rada by som sa poďakovala aj fotografke Lívii Štokingerovej, ktorá v relatívne krátkom čase dokázala pripraviť fotenie na vysokej profesionálnej úrovni. Vizuály sme pripravovali s veľkou radosťou a veríme, že sa naše cesty s touto výnimočnou značkou ešte spoja,“ dodala na záver Kristína Trnovská, Client Service Director MARK BBDO.
Vizitka kampane
Názov práce: Strapec, Kvet
Klient: Slovenské pramene a žriedla. ST.NICOLAUS – Trade, a.s.
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Peter Kuchta
Copywriter: Ivan Fiedler
Strategy:Marian Timoracký, Martin Kozár
Client Service Director:Kristína Trnovská
Account Manager: Lenka Chorvátová
Fotograf:Lívia Štokingerová