Dotyk kvetov dostal celkom novú vizualitu od ilustrátorky Edity Sliackej a má ambíciu osloviť primárne nežné publikum. Roztopašná víla sa objavila na obaloch, predajných materiáloch a dokonca mala vlastnú fotostenu na hudobnom festivale. Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett vyvrcholila televíznym spotom, kde víla ožila. Nový rozmer mu dodala pieseň, ktorú skomponovala a naspievala Jana Kirschner.
„Jana patrí k najéterickejším slovenským speváčkam. V jej tvorbe cítiť nežnú ženskú poetiku a nášho ľudového ducha – presne taká je aj Zlatá studňa. Preto sme sa ju rozhodli osloviť znova. Veríme, že jej idylická skladba pomôže upevniť tone of voice značky, vychádzajúci z čistoty, nevinnosti a roztomilosti,“ vysvetľuje Kristína Grófová, senior brand manager značky Zlatá studňa.
Nevšednú chuť novému radu ochutených vôd, ktorá neobsahuje umelé farbivá ani sladidlá, dodáva baza, levanduľa a kvet lotosu. Nový rad Dotyk kvetov je v predajniach už od júna a je podporený TV kampaňou začínajúcou v priebehu augusta.