O titul najkreatívnejšej reklamy za uplynulú sezónu sa uchádza 352 prác od 40 prihlasovateľov. Víťazov spoznáme počas galavečera v piatok 31. mája 2019 v Bratislavskom Istropolise. Najviac prác prihlásili agentúry MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett.
Na vrchole rebríčka sa s počtom prihlásených prác sa umiestnila kategória C- CRAFT (54 prác), po nej kategória F- Film (53 prác), G - Digital (44 prác) a K - Kampaň (39 prác). Všetky prihlásené práce si budete môcť pozrieť na stránke súťaže.
To, ktoré práce postúpili na shortlist sa dozvieme vo štvrtok 30. mája.
Zlatý klinec 2019 pritom sľubuje omnoho viac. Na Slovensko na Klinec tentokrát príde Evgeny Primachenko z agentúry Weiden+Kennedy Amsterdam, ktorý je držiteľ niekoľkých Levov, alebo Egrin Binyildiz kreatívny riaditeľ agentúry Havas z Turecka či marketingový riaditeľ EMEA pre značku Nike David Pivk.
Môžete sa dozvedieť ako sa dajú do marketingu preniesť skúsenosti získané z cykloexpedícií po najzašitejších kútoch sveta, k čomu dospelo 83 reklamných profesionálov z 23 krajín, ktorí si v rámci workshopu nadhodili otázku ako by mohla vyzerať agentúra budúcnosti alebo ako na politický marketing od autorov kampaní Čaputovej a Valla. Konferenčná časť festivalu sa opäť koná na lodi Rivers Club na Dunaji, deň pred vyhlásením víťazov súťaže, 30. mája.
Organizátori pripravili v rámci súťaže niekoľko zmien. Pre Stratégie o nich hovoril Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr.
Víťazov spoznáme počas galavečera v piatok 31. mája 2019 v Bratislavskom Istropolise.
Organizátori sľubujú, tak ako každý rok, veľkú marketingovú párty. Pokiaľ ešte nemáte vstupenky, či už na konferenciu alebo gala, zakúpiť si ich ešte stále môžete na www.zlatyklinec.sk. Na tejto stránke nájdete i kompletný festivalový program.