StoryEditor

Kaufland končí s jednorazovými plastovými produktami

29.05.2019, 11:01
Autor:
rmrm
Na alarmujúcu situáciu s plastom upozorňuje aj kampaňou z dielne Respect APP.

Kaufland sa minulý rok zaviazal vyradiť jednorazový plastový riad a slamky zo svojej ponuky do konca roka 2019, napokon svoj cieľ naplnil ešte skôr, a teda od konca mája. Ročne tak reťazec odľahčí záťaž na životné prostredie o vyše 6 miliónov jednorazových plastových pohárov, 5 miliónov kusov jednorazových plastových príborov a riadov a o takmer 1,8 milióna kusov jednorazových plastových slamiek, ktoré sa vlani predali v predajniach Kaufland.

„Od 30. mája nenájdete v našich predajniach jednorazový plastový riad vrátane slamiek. Nahradili sme ich ekologickými variantmi z papiera a dreva,“ vysvetlila zámery Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Ekologický prístup má spoločnosť pevne zakorenený. „Už od vstupu na slovenský trh boli igelitové tašky v našich predajniach spoplatnené a od roku 2013 sme zakázali využívanie mikroplastov v našej kozmetike. Starostlivosť o životné prostredie je už dlhodobo prirodzenou súčasťou našej firemnej filozofie a osvetu chceme šíriť aj ďalej,“ vysvetlila zámery Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. 

Na alarmujúcu situáciu s plastom upozorní Kaufland aj prostredníctvom novej kreatívnej kampane z dielne Respect APP. Vizuálmi „Už ani glg“ a „Už ani kúsok“ poukáže na mieru ohrozenia planéty plastovým príborom, riadom a slamkami. Kampaň štartuje 31.5.2019. Mediamix: prospekt, POS, PR a online, social media. Kaufland „Naším cieľom do roku 2025 je zníženie celkovej spotreby plastov minimálne o 20 % a predaj všetkých produktov našich privátnych značiek v 100 % recyklovateľných obaloch,“ dodáva Lucia Langová.Vizitka kampane:
Klient:
 Kaufland Slovenská republika
Agentúra:
 Respect APP
Creative director:
  Mario Poór
Art director:
  Mario Poór, Matúš Bence
Copywriter:
 Mirka Straková, Matej Sekerka
Account manager:
  Romana Otočková, Lucia Bocová

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 16:52