StoryEditor

Lidl odhalil nového kuchára. Bude ním známy moderátor

04.06.2019, 16:18
Autor:
rmrm
Prvý recept má zverejniť v sobotu 8. júna ráno.

Moderátor a známy milovník vegerariánskej stravy, a rovnako autor viacerých vegetariánskych kuchárok, Martin Pyco Rausch, sa stáva novou posilou Kuchyne Lidla. Pridá sa tak k dvojici Veronika Bušová a Marcel Ihnačák. Reťazec o novom kuchárovi informoval na facebooku a prostredníctvom newslettera. ​

Aktualizácia: 
„Známeho moderátora a nadšeného kuchára Pyca spája s Lidlom v oblasti varenia viacero východísk. Keď sme spúšťali Kuchyňu Lidla, bolo naším cieľom povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu a ponúknuť iný pohľad na gastronómiu. Tá v našom ponímaní stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ vysvetlil koncept Kuchyne Lidla Branislav Brzula, marketingový riaditeľ obchodného reťazca.

Podobne sa vyjadril aj Pyco: „Dlhodobo mám rovnaký cieľ, svojím varením túžim inšpirovať ľudí, aby si doma varili. Veľmi rád by som fanúšikom Kuchyne Lidla ukázal, ako sa dobre a chutne najesť, zároveň demonštroval, že aj bez mäsa sa dá pripraviť široká paleta farebných, zaujímavých a veľmi chutných pokrmov.“

Všetky recepty Veroniky, Marcela, Romana Paulusa, blogeriek Beautifood a od soboty aj Pyca nájdu fanúšikovia aj na YouTube kanále Kuchyne Lidla.

Pyco svoje recepty zverejní každý druhý týždeň, vždy v sobotu ráno. Medzi prvými receptami budú napríklad hubové krokety, pečený langoš či grilovaná feta so zeleninou. „Po troch kuchárskych knihách som chcel preniesť svoje varenie z papiera na obraz a pritom zostať v pozícii „one man show”, takže prechod do videovarenia patril medzi moje dlhoročné výzvy. Spolupráca so spoločnosťou Lidl ma posunula o krok vpred a presvedčila, že je na to správny čas,“ vysvetlil svoj príchod do tímu Kuchyne Lidla Martin „Pyco“ Rausch, ktorý absolvoval hotelovú akadémiu a k vareniu má dlhodobo pozitívny vzťah. Kuchyňu Lidla obohatí o bezmäsité videorecepty, ktorých je sám autorom.

Kuchyňu Lidla spustil obchodný reťazec v roku 2013 a pôvodný koncept neskôr rozšíril o Lidl Cukráreň, Lidl Vinotéku či Grill&Fun. Lidl si pred začiatkom projektu nechal vypracovať prieskum, podľa ktorého až 76 percent Slovákov a Čechov varí doma aspoň trikrát za týždeň.

01 - Modified: 2022-04-08 15:50:29 - Feat.: - Title: Veľká zmena v slovenskom Lidli. Novým šéfom spoločnosti sa stane skúsený Poliak 02 - Modified: 2022-04-04 08:59:51 - Feat.: - Title: Slovenský remake hitu Macarena končí. Lidl však s tanečnými hitmi pokračuje 03 - Modified: 2021-12-01 03:40:33 - Feat.: - Title: Spolu sme dokázali úžasné veci. Hovorí Lidl vo vianočnej kampani 04 - Modified: 2021-11-08 13:54:54 - Feat.: - Title: Lidl navozil do bratislavskej a trenčianskej fontány odpad 05 - Modified: 2021-10-01 10:02:25 - Feat.: - Title: Lidl otvoril svoju 153. predajňu na Slovenku na najmodernejšej autobusovej stanici
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:51