StoryEditor

Prieskum MS v hokeji 2019: Ktorých sponzorov si Slováci najviac zapamätali?

14.06.2019, 11:33
Autor:
rmrm
Pozrite si výsledky prieskumu spoločnosti NMS Market Research.

Spoločnosť NMS Market Research poskytla Stratégiám výsledky štúdie zameranej na sledovanie ľadového hokeja počas majstrovstiev sveta a vnímanie značiek či reklám, ktoré si Slováci pamätajú. 

Najčastejšie si diváci, v súvislosti s MS v ľadovom hokeji 2019, vybavujú značku Škoda (spontánne ju uviedlo 65 %). Spontánne si tiež vybavujú Kaufland a niektorí Coca-Colu, Raiffeisen banku, Krušovice či Orange. Často (nie však spontánne) si tiež vybavia RTVS, Tipsport, Niké či Fortunu. NMS Market Research

​Na mantineloch ľudia najčastejšie zaznamenali Škodu (51 %). Aspoň 1 z 10 fanúšikov zaznamenal tiež Krušovice, Kaufland a Raiffeisen banku. NMS Market Research Reklamy Kauflandu a Škody si fanúšikovia zapamätali výrazne častejšie ako reklamy iných značiek. Len pri Kauflande a Škode niektorí respondenti uvádzali aj konkrétnu reklamu, nielen značku. NMS Market Research

Z prieskumu:

  • 6 z 10 Slovákov sledovalo prenosy z MS v hokeji a zaujímalo sa o výsledky.
  • Oproti roku 2018 sledovalo priame prenosy viac ľudí.
  • Len 14 % mužov a 24 % žen nesledovalo MS v hokeji 2019 a ani sa nezajímali o výsledky. Menší záujem prejavovali ľudia so ZŠ vzdelaním, nižším príjmom a z obcí do 5 tisíc obyvateľov.
  • 4 z 10 fanúšikov, ktorí sledovali priame prenosy, sa pozerali len na zápasy SR.
  • Drvivá väčšina divákov (94 %) sledovala priame prenosy vo verejnoprávnej televízii. Štvrtina divákov uviedla, že sledovali tiež online streaming RTVS, rádio alebo online textové popisy zápasov.
  • Slováci najčastejšie sledovali priame prenosy zápasov doma (88 %) a to s rodinou (62 %).
  • Výsledky zápasov fanúšikovia najčastejšie sledovali v televízii (72%). Viac jako tretina tiež na sociálnych sieťach a takmer tretina na spravodajských weboch.

O prieskume: Prieskum bol realizovaný online na Slovenskom národnom paneli, na vzorke populácie SR vo veku viac ako 15 rokov (N=687) v období 24.5 + 24.5.2019.

01 - Modified: 2020-10-27 08:43:57 - Feat.: - Title: Prieskum: Dve tretiny Slovákov veria, že priebeh druhej vlny u nás bude miernejší ako v Českej republike 02 - Modified: 2019-06-05 08:19:43 - Feat.: - Title: Majstrovstvá v hokeji v dátach: Ktoré družstvo strelilo najviac gólov? 03 - Modified: 2019-06-10 12:14:33 - Feat.: - Title: Hokejový šampionát pritiahol k obrazovkám 3,5 milióna fanúšikov. Dramatické finále malo rekordnú sledovanosť 04 - Modified: 2019-05-22 16:53:52 - Feat.: - Title: Slovenskí hokejisti na šampionáte skončili. Rozlúčilo sa s nimi 660 tisíc divákov pri obrazovkách 05 - Modified: 2019-05-22 06:55:52 - Feat.: - Title: MS v hokeji 2019: Fanzóny v Bratislave a Košiciach navštívilo zatiaľ 170 tisíc ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:52