StoryEditor

O2 spúšťa novú kampaň. Zákazníkom ponúka zábavu za 1 euro

04.07.2019, 15:25
Autor:
hrnhrnTSTS
Kampaň štartuje od pondelka 8. júla. Pozrite si spot v predstihu.

O2 začiatkom júla predstavilo nové dátové balíky pre zákazníkov predplatenej karty O2 Voľnosť. Zákazníci aktuálne využívajúci dáta môžu získať za rovnakú sumu až dvojnásobný objem dát, pričom po novom si môžu vybrať aj týždňový dátový balík. O2 navyše pre všetkých, ktorí majú v obľube denné dáta, pridáva nový denný objem 1 GB len za 1 €.

Kampaň pochádza opäť z dielne agentúry Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising a štúdiom Alien.

Kreatívny koncept kampane vychádza z myšlienky, že už jedno euro dokáže spustiť internet v mobile. „Rovnako aj v podmorskom svete spustil pád neznámeho predmetu do vody zábavu jeho obyvateľov,“ vysvetľuje Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency Central Europe.

„Cieľom kampane je zákazníkom ukázať, že už ani pri využívaní predplatených kariet sa nemusia obmedzovať v dátovaní, keďže už jedno euro im umožní využívať internet v mobile. Nielen leto si treba s dátami užiť,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

Zákazníci si môžu predplatiť 1 GB dát na 1 týždeň v cene 2 eur alebo na 4 týždne v cene 3 eur. Ak dáta využívajú intenzívnejšie, po novom majú k dispozícii aj balík dát s objemom 2 GB na 4 týždne v cene 5 eur.

Kampaň štartuje od pondelka 8. júla v TV, rádiu, OOH, printe a online.

Jej súčasťou je aj súťaž, do ktorej je zapojený každý, kto si aktivuje niektoré z denných dát alebo dátových balíkov pre dobíjaciu kartu O2 Voľnosť. Súťaž prebieha 6 týždňov, v rámci ktorých každý týždeň O2 vyžrebuje troch víťazov. Tak ako dáta, aj výhry môžu zákazníci vyhrať na deň, týždeň alebo 4 týždne. 

Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client service director: Tina Bineva
Account manager: Ejmi Baranová

V spolupráci s Triad Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Martin Luther
Art director: Marek Barančík
Digital strategist: Alan Holub
Creative digital strategist: Alan Alexander Holub
Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
Account manager: Zuzana Bosmanová

01 - Modified: 2019-07-05 08:11:01 - Feat.: 0 - Title: Pohoda 2019: Značky si pre návštevníkov pripravili množstvo aktivít 02 - Modified: 2019-07-04 07:01:39 - Feat.: 0 - Title: Budiš má nový televízny spot. Promuje v ňom letnú súťaž 03 - Modified: 2019-07-03 11:43:23 - Feat.: 0 - Title: Petra Polnišová platí za kurz jogy mobilom. V novej kampani VÚB 04 - Modified: 2019-07-03 09:55:06 - Feat.: 0 - Title: Billa podporuje privátnu značku Slovenská farma 05 - Modified: 2019-07-03 06:32:37 - Feat.: 0 - Title: Prvá Stavebná Sporiteľňa: Lišiaci sa na svoje bývanie stále nemôžu pozerať. Kvôli deťom
01 - Modified: 2022-02-02 14:17:51 - Feat.: - Title: Riaditeľ Mafra Slovakia: Breaking news alebo hlúpa reklama musí skončiť 02 - Modified: 2022-02-01 15:49:09 - Feat.: - Title: O2 oslavuje 15 rokov. Svojim zákazníkom rozdáva darčeky 03 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň 04 - Modified: 2021-11-21 14:55:06 - Feat.: - Title: Férová Nadácia O2 odovzdá symbolický kľúč z Nežnej revolúcie až 89 osobnostiam 05 - Modified: 2021-06-23 12:39:44 - Feat.: - Title: Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 17:20