StoryEditor

Orange štartuje PR kampaň Rodinné LOVEstories

17.07.2019, 14:01
Autor:
(red)(red)
Kampaň v hlavnej úlohe s Nelou Pociskovou a Filipom Tůmom štartuje zajtra.

Orange Slovensko zajtra odštartuje PR kampaň s cieľom ešte viac zviditeľniť balíky služieb Love. Počas leta kampaň prinesie príbehy o tom, aké úlohy hrajú mobil, internet a televízia v rodine Filipa a Nely.

„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je cez každodenné životné situácie priblížiť hlavné benefity balíku služieb LOVE. Zaujíma nás, ako reálne známe osobnosti používajú v rodine mobil, televíziu a internet. Veríme, že neskončíme len pri Nele a Filipovi, ale svoje Rodinné LOVEstories nám prezradia aj ďalšie známe osobnosti,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore rozpracovala Zaraguza a mediálnu kampaň naplánovala Unimedia.

Rodinné LOVEstories budú nasadené počas celého leta v médiách vo forme natívnych rozhovorov s Filipom a Nelou. Na Facebooku a Instagrame zasa známi herci vo vtipných scénkach ukážu, či sa navzájom v oblasti pozerania televízie, používania mobilu a surfovania na internete dobre poznajú.

01 - Modified: 2025-08-21 12:11:15 - Feat.: - Title: Orange víta posilu. Do tímu Komunikácie a značky nastupuje Michal Korec 02 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 03 - Modified: 2025-08-01 09:10:30 - Feat.: - Title: Šťastie pramení zvnútra, hovorí Gemerka v kampani od Zaraguzy, o PR sa postarala Dynamic Relations 04 - Modified: 2025-07-19 12:00:00 - Feat.: - Title: Game Over, Lupiny: Head & Shoulders vstúpil do sveta gamingu 05 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 05:23