Značka chipsov Lay's sa počas leta spája s hudbou. Hlavný claim kampane „Hudba chutí lepšie s Lay's“ podporuje limitovaná edícia hudobných obalov, ktoré jednotlivé príchute chipsov spájajú s rôznymi hudobnými žánrami. Prepojenie s hudbou podporia aj televízne spoty a spolupráca s hudobníkmi formou product placementu v nových videoklipoch.
„Cieľom kampane je ukázať, že pestrosť príchutí klasického radu Lay's je rovnako široká ako rozmanitosť hudobných žánrov. Z ponuky hudobných štýlov si totiž vyberie každý rovnako ako z príchutí Lay's,“ hovorí Jana Wiesnerová, junior brand manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo CZ/SK.
Napríklad Lay's Salted sa spájajú s popom, k tvrdšej rockovej hudbe patrí ostrejšia príchuť Piquant paprika, k hip-hopu Fromage, k latinu Green Onion a ku country sa hodia chipsy Lay's Grilled bacon s údenou príchuťou dymu. Prepojenie príchutí Lay's s jednotlivými hudobnými žánrami podporujú aj nové spoty, ktoré budú počas celého leta nasadené v TV a taktiež v digitále.
Ešte pred spustením samotnej kampane sa Lay's stali sponzorom speváckej súťaže The Voice Česko Slovensko, a to prostredníctvom kútiku, v ktorom sa predstavovali účinkujúci. Značka tým chcela vyjadriť podporu mladým a začínajúcim speváckym talentom. Na túto aktivitu nadväzuje spolupráca Lay's so známymi hudobníkmi, napríklad so slovenským spevákom Martinom Harichom a českým rapperom Renne Dangom.
V najnovších videoklipoch oboch interpretov sa chipsy Lay's objavujú formou product placementu. Lay's budú aktérmi aj v novom špeciálnom klipe Dominiky Mirgovej a Pavla Calltu, ktorý bude uvedený do konca letných prázdnin.
Vizitka kampane:
Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, PR, instore
Digitálna agentúra: Zaraguza
Produkčná agentúra: Zaraguza