V októbri sa v slovinskom Portoroži uskutoční medzinárodná súťaž Golden Drum. Jej 26. ročník bude venovaný kreativite v reklame, ktorá iniciuje zmeny, heslom je Creativity 4 Change. “Uvedomujeme si, aké dôležité je myslieť globálne, ale aj to, aké dôležité je konať lokálne, tam, kde sa všetky zmeny skutočne začínajú. Kreatívny priemysel sa rozvinul a stal sa oveľa viac ako len strojom generujúcim predaj,“ dodávajú usporiadatelia Golden Drum.
V zatiaľ jedenásť člennej porote reklamných expertov z celého sveta bude mať zastúpenie aj Slovensko. Najlepšie práce bude vyberať Michal Belej, Associate Creative Director v Istropolitana Ogilvy. Prezidentkou poroty je Tiffany Rolfe z USA, Chief Creative Officer R/GA.
Uzávierka prihlášok do súťaže je 13. augusta, shortlisty budú oznámené 16. októbra a víťazi budú vyhlásení na slávnostnom galavečere 18. októbra.
Uplynulý rok na Golden Drum prihlásilo desať slovenských agentúr, ktoré za shortlisty a ocenenia získavajú body do súťaže Agentúra roka.