„Hypotekárny folder sa zmení na niečo, čo pri sťahovaní naozaj využite,“ prezrádza titulok v článku o slovenskej agentúre MUW Saatchi & Saatchi, ktorá stojí za kreatívnym nápadom SmartFolderu pre ČSOB.
Podľa Adweeku vyzerá obal na prvý pohľad ako nezaujímavé kancelárske príslušenstvo na odkladanie dôležitých dokumentov. Agentúre sa podarilo prepojiť kúpu nehnuteľnosti, sťahovanie a potrebné dokumenty na jedno miesto.
„Namiesto toho, aby sme na folder len preklopili kľúčový vizuál kampane, pustili sme sa do hľadania insightu. A ten je v prípade SmartFolderu jasný – ak si beriete hypotéku od ČSOB, o chvíľu vás čaká sťahovanie,“ hovorí o nápade Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi a dodal: „SmartFolder je dôkazom toho, že aj nezaujímavé médium ako obal na dokumenty môže byť nakoniec zaujímavá kreatíva, ktorá pomôže zákazníkom.
SmartFolder získal tri zlaté ocenenia na kreatívnej súťaži Zlatý klinec, konkrétne v kategóriách Design, Media a Promo & Activation.
Agentúra sa novinkou pochválila aj na svojom facebookovom profile.
Adweek na konci článku vyzdvihol, že produkt je 100 percentne ekologicky rozložiteľný.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Banka
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý
Copywriter: Dajana Székelyová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Anh Doan
Produkcia: FANTOMAS Production
Kamera: Róbert Revák
Tlač: i+i print