Súťaž Marketér roka bude aj tento rok vyberať najlepšieho marketéra s cieľom posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe. Víťaz by mal byť inšpiráciou pre ostatných marketingových profesionálov a reprezentovať marketing aj v rámci širšej biznis komunity.
„Hľadáme človeka profesionála, ktorý svojím výnimočným prístupom významne prispel k úspechu firmy, ktorej marketing riadi. Chcel by som preto opäť po roku vyzvať všetkých, ktorých marketing zaujíma a baví, aby nominovali svojich kolegov, klientov, biznis partnerov na toto výnimočné ocenenie,” hovorí Peter Holík, člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu (LzM).
Kto je Marketér roka?
Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Juraj Holub zo spoločnosti Slido.
Ako bude prebiehať súťaž?
Nominácie môže podať odborná verejnosť emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Nominácia musí obsahovať meno, pozíciu, názov zamestnávateľa a dôvod, prečo by mal nominovaný získať toto ocenenie. Následne ho osloví organizátor, aby vyjadril s nomináciou svoj súhlas a zaslal najneskôr do 30.októbra odpovede na 3 otázky:
- Aká bola marketingová výzva, ktorej čelil v posledných dvanástich mesiacoch?
- Akú stratégiu a aktivity zvolil a riadil?
- Aké výsledky sa mu podarilo dosiahnuť?
Z potvrdených nominácii vyberie užšia porota TOP 10, z ktorých následne hlasovaním členovia LzM určia troch marketérov na shortlist. Shortlist bude verejnosti oznámený 14. novembra 2019.
Víťaza vyberú členovia LzM na spoločnom stretnutí a jeho meno bude vyhlásené 22. novembra 2019 počas slávnostného večera vyhlasovania ocenení EFFIE a Agentúry roka.